וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סתם סמארטפון מתקפל: ההדלפה על המכשיר של TCL לא משאירה הרבה מקום לדמיון

19.2.2020 / 13:32

מנגנון חדש חסר "קמט" ומסך שפשוט אי אפשר להוריד ממנו את העיניים: ההדלפה על המכשיר החדש של TCL גורמת לנו לתהות איך לא יצרו מכשיר מתקפל בקונספט דומה. אולי היא לא יצרנית מוכרת בעולם, אך זה עלול להיות המכשיר שישים אותה על המפה

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

בוידאו: פתיחת קופסה למכשיר המתקפל של סמסונג

סמארטפונים מתקפלים זו רק ההתחלה: תמונות חדשות חושפות כי יצרנית הסלולר TCL עומדת להציג מכשיר קונספט חדש ושונה לחלוטין מכל מה שראינו בעבר. על פי התמונות, שפורסמו באתר הטכנולוגיה CNET, המכשיר החדש יכלול מסך קמור, בדומה לזה שברוב מכשירי הדגל. עם זאת, אם תמשכו את המסך, ממש כמו העטים המיוחדים הכוללים קלף, הסמארטפון יהפוך לטאבלט בגודל מלא. כלומר, המכשיר יהיה מורכב מזוג מסכים ממש כמו שאר המכשירים המתקפלים בשוק, אולם המסך השני ייחשף רק לאחר שהמשתמש ינסה למשוך את קצה המסך הראשון. ועל אף שהנתונים על המכשיר עצמו די דלים, התמונות לא משאירות כמעט דבר לידי הדמיון.

כמו כן, ההדלפות לא ציינו פרטים נוספים גם על המסך המשני, אולם גורם שדיבר עם CNET טען שהמסך יפתח בצורה "רציפה". או כאמור, המסך השני יפתח על ידי משיכת המסך הראשי, בדומה לצורה בה נפתחת הרחבה של שולחן אוכל. דבר נוסף שהופך אותו לבולט הוא הדרך בה המנגנון שלו פועל. כיום, מכשירים מתקפלים משתמשים במנגנון היוצר סוג של "קמט במסך", מה שעל הנייר אולי נראה כדרך היחידה לעשות זאת, אך בפועל זה עלול לגרום לבעיות חומרתיות רציניות, במיוחד אם המכשיר נחשף לאבק וחול. לעומת זאת, המנגנון בסמארטפון של TCL לא מציג קיפול של המסך או "קמט" כלשהו ועל כן, עשוי להיות אמין יותר ביחס למתחריו בקטגוריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הסמארטפון המתקפל של TCL היה אמור להיחשף במהלך תערוכת המובייל הגדולה ביותר בעולם, המתקיימת מדי שנה בברצלונה, אך מאחר והתערוכה בוטלה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, עדיין לא ברור מתי בדיוק היצרנית הסינית תחשוף את המכשיר החדש. היצרנית הסינית TCL לא ממש הגיעה לציבור הרחב ונחשבת לפחות מוכרת בעולם המערבי. למרות זאת, מכשיר לדוגמת מה שנחשף בהדלפה עלול להיות זה שישים אותה על המפה. לשם ההשוואה, הסמארטפונים המתקפלים החדשים של סמסונג ומוטורולה הושקו לא מזמן וכבר הספיקו לספוג דיווחים ברשת על בעיות במנגנון שלהם ותקלות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully