וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת רשת זייפה נופש בבאלי בעזרת תמונות שצילמה באיקאה - ואיש לא עלה על זה

6.3.2020 / 23:52

כוכבת הרשת נטליה טיילור עבדה בעיניים על יותר מ-300 אלף העוקבים שלה וגרמה להם לחשוב שהיא בנופש יוקרתי בבאלי כשלמעשה פרסמה תמונות שצולמו באיקאה. באופן מפתיע - כולם נפלו במלכודת שלה

תיירים בחופי באלי, אינדונזיה/YOUTUBE

בסרטון - ככה זה באמת נראה בבאלי

כוכבת הרשת נטליה טיילור טמנה מלכודת ליותר מ-317 אלף העוקבים שלה באינסטגרם כשפרסמה תמונות שלה מנופש יוקרתי בבאלי - שבכלל צולמו בסניף איקאה הקרוב לביתה. היא הייתה המומה כשאף אחד לא הצליח לעלות עליה.

טיילור רצתה להיות אחת מכוכבות הרשת שטסות ליעדים אטרקטיביים כדי להשוויץ בהם בעמודי הרשת החברתית שלהן, אך מאחר שמשכורתה לא מאפשרת לה לארוז מזוודה ולצאת למסע, היא החליטה לזייף נופש בבאלי ולבדוק האם קהל העוקבים שלה ייפול במלכודת. במקום לטוס לבאלי, היא לקחה איתה את חברה הצלם אלי אמודיאו והגיעה לסניף איקאה הקרוב לביתה כדי להצטלם על רקע הרהיטים היוקרתיים, שיתעתעו את הצופים להאמין שהיא מבלה במלון מפואר בבאלי.

באלי או איקאה?

הוולגרית הצטלמה באמבטיה וכשהיא יושבת ליד שולחן האיפור והעניקה תחושה אמיתית של בית מלון חמישה כוכבים. היא ערכה את התמונות לפני שפרסמה אותן - והשאירה כמה רמזים שחושפים את המרמה - כמו תגי מחיר של איקאה - כדי לבדוק האם הקהל ישים לב אליהם ויגלה את האמת. זה, כפי שציינו, לא קרה. בפוסט באלי המזויף הראשון שלה היא כתבה: "המלכה הגיעה, #באלי". אלפים חלקו את התרגשותם עם הדוגמנית: "נראה שהיא באמת עושה כיף חיים", כתב אחד ואחר הוסיף: "זו נסיכת באלי שלנו". שלישי כתב: "באלי לא יודעת עוד עם מה היא מסתבכת".

בסרטון שפרסמה מאוחר יותר ביוטיוב, היא חשפה כיצד זייפה את הטיול לבאלי וסיפרה שהיא הייתה המומה ממבול התגובות המפרגנות שקיבלה. "כל התגובות טובות, הן מחמיאות לי על השמלה ועל האיפור שלי. אף אחד לא ידע. זה נכון, גבירותיי ורבותיי, הצלחתי לחמוק מזה. כן, רשמית, עבדתי על כולכם במחשבה שבאמת טסתי למדינה אחרת, כשמה שבאמת קרה זה שהלכתי במורד הרחוב לחנות הרהיטים השבדית האהובה עליי. אני לא יודעת למה ציפיתי, להרגיש אדם טוב יותר?".

היא הוסיפה: "אני חושבת שלסרטון הזה יש לקח חשוב. אל תסמכו על כל מה שאתם רואה ברשת. לפעמים אנשים רוצים לשקר על מי שהם כבני אדם ומתברר שלא קשה לעשות את זה".

צפו בה חושפת את האמת על הטיול שלה בבאלי:

ואלה תמונות ממקומות שבהם היא הייתה באמת

View this post on Instagram

Who remembers this video? ?

A post shared by Natalia Taylor (@natalia__taylor) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully