וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת התכונות הכי בולטות בגלקסי S20 משתפרת אפילו יותר

21.2.2020 / 0:02

המסך של ה-Galaxy S20 החדש היה אחד מנושאי הדיבור הכי גדולים בהשקה שהתקיימה בשבוע שעבר. עם זאת, קצב הרענון הגבוה שסמסונג הבטיחה הוגבל לרזולוציה נמוכה. כעת החברה משתפת כי היא תסיר את ההגבלה הזו

מייקי לוי

אחת התכונות הבולטות במכשיר הגלקסי S20 החדש זה למעשה המסך שקיבל שדרוג משמעותי מהדגם הקודם - וכעת הוא עתיד לקבל שדרוג נוסף. המסך החדש כולל תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ, מה שמאפשר תצוגה חלקה בהרבה מבדרך כלל ומרוב המכשירים בשוק כיום, אולם בעת ההשקה, סמסונג בחרו להגביל את קצב הרענון רק לרזולוציית FullHD ולא לרזולוציה המלאה שהמסך מסוגל לספק. היתרונות לכך ברורים, אך זה לא מנע ממשתמשים שציפו למכשיר, להתבאס שהאופציה להעלות את הרזולוציה וקצב הרענון במקביל כלל לא זמינה בממשק. כעת נחשף כי סמסונג צפויה לבטל את ההגבלה הזו באמצעות עדכון גרסה שיגיע בקרוב מאוד.

galaxy s20. מייקי לוי, מערכת וואלה!
ה-Galaxy S20/מערכת וואלה!, מייקי לוי

מכשירי הגלקסי S20 הושקו בשבוע שעבר באירוע שסמסונג ערכו בסן פרנסיסקו. בלב הסמארטפונים פועמת ערכת שבבים מתוצרת סמסונג, לצד 8 או 12 גיגה זיכרון RAM, ו-128 גיגה לאחסון פנימי לצד אפשרות הרחבת זיכרון עם כרטיס MicroSD. עוד המכשירים מגיעים עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך, טעינה מהירה, עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 (עד חצי שעה ועומק של מטר וחצי) וסוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה. הגלקסי S20 החדש מגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ' ברזולוציית QHD+ ועם פאנל "Dynamic Amoled". הוא תומך בתקן +HDR10 (טווח צבעים דינמי רחב), הנתמך בין היתר על ידי נטפליקס וכאמור, כולל קצב רענון מסך של 120 הרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully