וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ג'סטין ביבר ומנכ"ל טוויטר לא הצליחו להתחמק: כך תבדקו אם פרטיכם דלפו בפירצה של MGM

21.2.2020 / 9:00

הייתם לאחרונה בוגאס או במלון אחר של חברת MGM בארצות הברית? יש סיכוי גדול שפרטיכם האישיים נחשפו בפירצת ענק. בין האנשים שפרטיהם האישיים דלפו השבוע ברשת ניתן למצוא גם את הזמר המפורסם ג'סטין ביבר ואת מנכ"ל טוויטר. כך תבדקו אם נחשפתם

"אזור 15" בלאס וגאס/area15

ג'סטין ביבר ומנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, הם שניים מאלו שפרטיהם נחשפו בפירצת הענק של רשת מלונות MGM. פרטיהם האישיים של מעל ל-10 מיליון מאורחי חברת המלונות נגנבו ופורסמו השבוע באינטרנט על ידי האקרים. על פי אתר הטכנולוגיה ZDNET, מלבד הזמר המפורסם ומנכ"ל טוויטר, דלפו גם פרטיהם האישיים של כמה גורמים בכירים בממשל ארצות הברית. פירצת האבטחה עצמה התרחשה בחודש יולי האחרון ובה נחשפו כתובות מגורים, כתובות אימייל, מספרי טלפון ותאריכי לידה של מיליוני אנשים. לצד אלו, על כאלף לקוחות אחרים דלפו גם פרטים אישיים יותר כמו רשיונות נהיגה, דרכונים ותעודות צבא.

כאמור, המידע לא היה זמין לציבור במשך חודשים ורק השבוע נראה שהמאגר עשה את דרכו לרשת. על פי ההצהרה שפורסמה על ידי MGM, לא נגנבו פרטי אשראי או סיסמאות במהלך הפריצה וכל המשתמשים שנפגעו ממנה קיבלו הודעה מתאימה. כמו כן, עדיין לא בטוח אם הדליפה הייתה ממלון אחד או שמדובר בכלל המלונות ברשת. החברה מתפעלת מלונות בכל רחבי ארצות הברית, לרבות במרילנד, דטרויט, מיסיסיפי וניו ג'רזי. עוד החברה מתפעלת כמה מבתי המלון המפורסמים בוגאס: בלאג'יו, מנדלי ביי, MGM גראנד והמיראז'. "בקיץ האחרון גילינו גישה לא מורשית לשרת שהכיל כמות מוגבלת של מידע על אורחי רשת המלונות שלנו. אנו בטוחים כי לא היו מעורבים בדליפה נתוני תשלום או סיסמאות", אמר דובר החברה.

כך תבדקו אם פרטיכם דלפו

ברחבי העולם מתקיימות אינספור פריצות שונות מדי שנה, שמשפיעות בין היתר גם על מיליוני ישראלים. עד לפני כמה שנים לא הייתה דרך חד משמעית לבדוק אם חשבון המייל שלכם דלף לרשת, אולם כעת, באמצעות אתר "Have I Been Pwned", המתוחזק על ידי אנשי אבטחת סייבר וחבר הנהלה ממיקרוסופט, תוכלו לבדוק במהירות אם הייתם חלק מפריצה שהתקיימה בשנים האחרונות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר ולהזין את כתובת המייל שלכם. במידה והיא נחשפה ברשת, האתר יודיע לכם באופן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully