וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוקנה לי את הסוללה": ההתראה המוזרה שנשלחה למשתמשי סמסונג בעולם ובישראל

20.2.2020 / 18:00

משתמשי סמסונג ברחבי העולם דיווחו כי במהלך שעות הלילה והבוקר קיבלו התראה מוזרה בסמארטפון שלהם שכללה רק את הספרה "1". "היא ניצלה לי 16 אחוזים מהסוללה", התלוננו ברשתות החברתיות. סמסונג מאז התנצלה

עריכה: נועה לוי

קיבלתם הודעה עם הספרה "1"? אתם לא היחידים. סמסונג יצאה בהתנצלות רשמית לכלל משתמשיה ברחבי העולם לאחר ששלחה במהלך הלילה הודעה אקראית. ההתראה נשלחה מאפליקציית "מצא את הטלפון שלי" וכללה את הספרה "1" פעמיים - ואם זה לא נראה לכם כל כך משמעותי, יש משתמשים שדיווחו כי ההתראה הזו גזלה להם 20 אחוזים מהסוללה. משתמשי הסמארטפונים של סמסונג חשבו תחילה כי ההודעה הגיעה כתוצאה מפירצת אבטחה. זאת ככל הנראה מאחר שמעולם לא נרשמו לשירות. לאחר שהלקוחות פנו לסמסונג באמצעות הרשתות החברתיות, סמסונג פירסמה התנצלות רשמית בחשבון הטוויטר שלה על כך שההתראה נשלחה בטעות לחלוטין.

התראה סמסונג 1. צילום מסך, צילום מסך
ההתראה של סמסונג/צילום מסך, צילום מסך

"אישרנו כי הודעה זו נשלחה שלא בכוונה במהלך בדיקות פנימיות של החברה ואין לה שום השפעה על הסמארטפונים שלכם", כתב היצרנית הקוריאנית בפוסט ההתנצלות. "סמסונג מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה ללקוחות ותפעל למניעת מקרים דומים בעתיד", הוסיפה. בין המכשירים שקיבלו את ההודעה בשעות שונות לאורך הבוקר היו הגלקסי S7, הגלקסי A50 והגלקסי נוט 10. עם זאת, משתמשים בעולם דיווחו שההתראה, כאמור, רוקנה להם את הסוללה."העובדה שהאפליקציה ניצלה לי יותר מעשרה אחוזי סוללה לא מרגישה מנחמת במיוחד. מדובר בוודאות בפירצה", כתב אחד המשתמשים. "אני חושב שפרצו לי למכשיר", כתב משתמש מפוחד אחר בתגובה. במידה ולחצתם על ההתראה, אל דאגה, היא לא אמורה לעשות דבר.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully