וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזקי הקורונה: מפעל סמסונג ייסגר באופן זמני בעקבות התפשטות הנגיף

23.2.2020 / 12:30

אחרי סגירת המפעלים בסין, כעת גם סמסונג נפגעת: הענקית הקוריאנית סגרה באופן זמני את אחד ממפעליה בקוריאה. החדשות מגיעות אחרי שאחד מהעובדים נדבק בנגיף הקורונה. עוד סמסונג הודיעה כי כל העובדים שבאו עמו במגע יאלצו לשהות בבידוד

מייקי לוי

נגיף הקורונה גבה את חייהם של מעל ל-2,000 אנשים ברחבי העולם ואף הוביל לכך שתערוכת הסלולר העולמית, MWC, שמתקיימת בברצלונה מדי שנה, בוטלה. כעת דווח כי חברת סמסונג, הענקית הקוריאנית, תסגור את אחד ממפעליה לאחר שדווח כי עובד בו נדבק בנגיף. במפעל מייצרים את ה-Galaxy Fold וה-Galaxy Z Flip ועל פי הדיווחים הוא ייסגר עד ה-24 בפברואר. כמו כן, הגישה לקומת העובד שחלה תוגבל עד ה-25 בפברואר. בסגירת המפעל, סמסונג מצטרפת אל עשרות חברות שסגרו מפעלים בסין ואל הדיווח של חברת אפל למשקיעים, כי ייתכן שהחברה לא תגיע לתחזיות בשל בעיית מלאי חמורה.

סמסונג גלקסי פולד. עמית לגו, מערכת וואלה!
הגלקסי פולד/מערכת וואלה!, עמית לגו

סמסונג הודיעה כי כל העובדים שהיו במגע ישיר עם העובד שנדבק יהיו בבידוד עצמאי וינקטו צעדים כדי לבדוק האם הם נדבקו במחלה. מיקום המפעל נמצא בסמוך לעיר דייגו, מוקד התפרצות הנגיף בדרום קוריאה, בה חולים נכון לעכשיו כמאות אזרחי דרום קוריאה. בשלב זה נראה כי סגירת המפעל לא עשויה לפגוע משמעותית במלאי הסמאטרטפונים של סמסונג, מכיוון שהמפעל אחראי על חלק קטן מייצור הסמארטפונים, בדגש על הסמארטפונים הגמישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully