וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השתגעת?": הרשת מגיבה למכשיר "לעצירת התפשטות הקורונה" של איוב קרא

23.2.2020 / 13:10

אחרי "הרובוט לחיסול נסראללה וראשי חמאס", איוב קרא פרסם ברשות החברתיות את "המתקן שיעצור את התפשטות הקורונה". את "המתקן" קיבל במהלך פתיחת המרכז הכלכלי לשלום שנפתח ברוסיה. הרשת הגיבה בהתאם, ואספנו את הציוצים הטובים ביותר

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

בהלת הקורונה לא פסחה גם על שר התקשורת לשעבר, איוב קרא, שפרסם בחשבון הטוויטר שלו אמש (שבת) כי קיבל מכשיר מיוחד ל"עצירת" התפשטות הנגיף. כמו תמיד, הרשת הגיבה על הציוץ ואנחנו אספנו את התגובות הטובות ביותר. "מכשיר מיוחד לעצירת התפשטות הקורונה במים נמסר לי עכשיו ברוסיה כמחווה לפתיחת המרכז הכלכלי לשלום. מדובר במכשיר לניקוי מי שתייה ואיזונם מבחינת תרכובתם שהמציא המהנדס איבגיני פרוטופובוב", כתב בפוסט. עוד קרא העלה סרטון בו הוא פותח את קופסת המכשיר יחד עם המדען. נכון לכיום, אין עדיין מחקר חד משמעי לגבי יכולת הנגיף לעבור באמצעות מים.

"תגיד לי איוב אתה השתגעת?", כתב אחד הגולשים בתגובה לפרסום. "איוב, יש לי מכונית משומשת למכור לך… תתקשר", כתבה גולשת אחרת. אחד הגולשים אף התייחס לפרשה אחרת מ-2017, בו קרא טען ש"בקרוב יהיה רובוט לחיסול נסראללה וראשי חמאס". משרד הבריאות הודיע כי ישנה העברה של הנגיף מאדם לאדם, ככל הנראה בחשיפה להפרשות מדרכי הנשימה בעת עיטוש או שיעול. טרם הובהר עד כמה המחלה מדבקת, אך בשלב זה נראה כי רמת ההדבקה דומה לזו של נגיף השפעת.

  • עוד באותו נושא:
  • איוב קרא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully