וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו: אפל עשויה להשיק דגם חדש ומפתיע בסדרת ה-AirPods

25.2.2020 / 7:23

האם בקרוב אפל תשיק דגם חדש בסדרת ה-AirPods? הדלפה חדשה מרשת חנויות הכלבו "טרגט" האמריקאית, חושפת כי אפל עשויה להשיק אוזניות חדשות בסדרה, שכלל יהיו מיועדות לעורכי אודיו ואדיופילים. העיצוב צפוי להיות שונה שונה לגמרי ממה שאתם חושבים

מערכת וואלה!

גל השמועות על האוזניות האלחוטיות של אפל (True Wireless) חוזר לכותרות: דגם חדש בשם ה-"איירפודס X" החל להופיע במחשבי העובדים של חנות הכלבו האמריקנית, טרגט. על פי דיווח ששיתף יוטיובר הטכנולוגיה ג'ון פרוסר בעמוד הטוויטר שלו, האוזניות הללו החלו להופיע גם ברשומות מכשירי הסורק בחנות - ומספר עובדים כבר פנו אליו בנושא. שמועות על אוזניות של אפל לאודיופילים כבר צצו מזמן, אולם כעת נראה שאלו עשויות להיחשף כמוצר אמיתי וככל הנראה בקרוב מאוד. פרוסר העריך שהחשיפה המלאה תהיה במרץ ואם אפשר באמת לסמוך על הרשומות, הן יגיעו עם תג מחיר גבוהה במיוחד של 399 דולרים (כ-1,336 שקלים).

כמו כן, פרוסר הוסיף שהשם "איירפודס X" ככל הנראה הוא רק עבור יצירת הערך עבור המוצר במערכות החברה ולכן קיים סיכוי סביר שהן כלל לא יקראו כך. עוד הן צפויות להיות מכוונות עבור עורכי אודיו באולפנים וכן להגיע בעיצוב שהוא "על האוזן" במקום "בתוך האוזן" כמו שאר האוזניות בסדרת האיירפודס. הרשומות בטרגט אף כללו שלושה דגמים שונים באותה רמת המחיר - כך שאפל צפויה להציג אותן בשלושה צבעים שונים. סדרת האיירפודס של אפל היא הפופולרית ביותר בעולם האוזניות ורק לאחרונה החברה השיקה את האיירפודס פרו, שכעת כוללות גם סינון רעשים אקטיבי. כמעט בכל דגם שהשיקה, בעולם היו חוסרים מכיוון שלא הצליחה לעמוד בביקוש. כעת רק נותר לחכות ולראות אם הן באמת ייחשפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully