וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: העדכון של נטפליקס יעזור לכם לבחור סדרה חדשה לצפייה

25.2.2020 / 12:30

נטפליקס לא נוהגת לפרסם סטטיסטיקות צפייה, למעט מקרים חריגים או השקות של סדרות חדשות פופולריות. כעת, בצעד חריג, נטפליקס מודיעה כי תוסיף שורת "התכנים הפופולריים ביותר". לשמחתכם: העדכון יגיע גם לישראל

טריילר "חינוך מיני" עונה 2/טריילר "חינוך מיני" עונה 2, נטפליקס

בוידאו: הטריילר לעונה השנייה של הסדרה "חינוך מיני"

מהיום אתם כבר לא צריכים לחפש את הדברים שכולם צופים בהם בנטפליקס: ענקית הסטרימינג העולמית פרסמה אמש (שני) כי תוסיף לממשק שלה מסך חדש המציג את התכנים הפופולריים ביותר במדינה בה הצופה נמצא. החברה דיווחה כי השורה תתעדכן מדי יום ותמוקם באופן שונה בעמוד הבית של האתר והאפליקציה בהתאם לכמה התכנים רלוונטים לטעמו האישי של המשתמש. כלומר, במידה ורוב התכנים הפופולריים הם בז'אנר המדע הבדיוני וזה פחות טעמו של הצופה, החברה תוריד את מיקום השורה. עוד החברה מציינת כי המנויים יכולים לקבל מידע על תכנים פופולריים נוספים, שכן הממשק יאפשר כעת צפייה בתכנים המובילים ביותר בכל קטגוריה. למקרה שתהיתם, העדכון החדש תקף גם לישראל.

חשוב לציין שבנטפליקס חושבים על התכונה הזו מזה זמן מה. כבר בשנה שעברה, חברת הסטרימינג הפעילה את שורת התכנים המובילים למספר משתמשים מצומצם בבריטניה ומקסיקו. "התכונה הזו תקל באופן משמעותי על בחירת התוכן לצפייה עבור משתמשים שרוצים לדעת מה אנשים אחרים רואים בשירות", כתב ריד הייסטינגס, במכתב למשקיעים ששלח באפריל 2019. כמו כן, לא ברור לגמרי כמה מהסרטים ותוכניות הטלוויזיה ברשימת התכנים המובילים יהיו מבית נטפליקס וכמה מיוצרים אחרים, אולם בחברה אישרו לאתר The Verge כי שתי האופציות זכאיות להיכלל ברשימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שורת התכנים הפופולריים ביותר בנטפליקס. Netflix, אתר רשמי
שורת התכנים הפופולריים ביותר בנטפליקס/אתר רשמי, Netflix

בסוף שנת 2019, פרסמה נטפליקס רשימה מלאה של הסרטים ותוכניות הטלוויזיה הפופולריות ביותר שלה. למעט משפחת סופר על 2 של דיסני, כל כותר אחר ברשימה היה תוכן מקורי של ענקית הסטרימינג. חשוב להזכיר שהחברה איבדה הרבה מרשיונות התוכן שהיו לה בעבר, במיוחד מול וורנר בראדרס, NBC-יוניברסל ודיסני, לאור השקת שירותי הסטרימינג שלהם. לכן, התוכן המקורי של נטפליקס לאט לאט הופך לפופולרי ביותר בשירות והוא, בתמורה, מסתמך עליו יותר ויותר להגדלת עסקי החברה. התכונה החדשה זמינה החל מהיום לכלל מנויי השירות, גם בישראל, ותופיע בעיצוב שונה מהשאר בממשק כדי להבליט אותה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully