וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון של סמסונג לבעיית הסוללה: ה-S20 זוכה להטענה (מאוד) מהירה

26.2.2020 / 10:00

חברת סמסונג שיפרה את ה-S20 בכל מה שקשור למסך, לאיכות ומהירות הרענון. עם זאת, מדובר בשיפורים שבאים על חשבון הסוללה. בעוד שהסמארטפונים, בקושי מחזיקים יום שלם של עבודה, נראה כי מדובר בחיסרון של ממש. אלא שכעת נחשף כי סדרת ה-S20 מגיעה עם הטענה מהירה במיוחד

מייקי לוי

המסך במכשירי הגלקסי S20 זכה לשדרוג משמעותי והוא מגיע במחיר ענק לחיי הסוללה של הסמארטפון - אבל לסמסונג יש פתרון בשביל זה. אחת התכונות הבולטות במכשירי הגלקסי S20 החדשים זה המסך, הכולל תמיכה בקצב רענון של 120 הרץ, מה שמאפשר תצוגה חלקה בהרבה מבדרך כלל ומרוב המכשירים בשוק כיום. עם זאת, החסרון הבולט ביותר של הטכנולוגיה הזו, וכזה שמעט מאוד יצרניות מצליחות להתגבר עליו, זה הצריכה הגדולה מאוד של הסוללה. היצרנית הקוריאנית כמובן לקחה זאת בחשבון וכעת נחשף כי הגלקסי S20 אולטרה, שכולל סוללה בנפח עצום של 5,000 מיליאמפר-שעה, הוא המכשיר הראשון שקיבל תקן רשמי להטענה מהירה של עד 45 וואט.

לשם ההשוואה, המטען של מחשב המקבוק פרו מזרים כ-60 וואט של חשמל, כך שהטענת סמארטפון בזרם של 45 וואט, זה נתון מרשים במיוחד. עוד התקן מבשר כי המכשיר יוכל לקבל זרם הטענה מהיר גם ממטענים שאינם של סמסונג, מה שאומר שתוכלו להטעין את הגלקסי S20 באופן מהיר עם כל מטען שתומך ב-PD. מבדיקה שערכו באתר Tom's Guide, הסמארטפון החדש של סמסונג עקף במבחן הסוללה את האייפון 11 (11 שעות ו-16 דקות) והאייפון 11 פרו מקס (11 שעות ו-54 דקות), כשרק הגלקסי S10 פלוס (12 שעות ו-35 דקות) עקף את כולם בטבלה. עם זאת, כשהפעילו הבוחנים את קצב הרענון הגבוה, התוצאה צנחה בהרבה מ-11 שעות ו-58 דקות לכ-9 שעות ו-13 דקות.

galaxy s20. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הגלקסי S20 של סמסונג/מערכת וואלה!, מייקי לוי

רק בשבוע שעבר דיווחנו כי התכונה החדשה הזו צפויה לקבל שדרוג נוסף באמצעות עדכון תוכנה. בעת ההשקה, סמסונג בחרו להגביל את קצב הרענון רק לרזולוציית FullHD ולא לרזולוציה המלאה שהמסך מסוגל לספק. היתרונות לכך ברורים, אך זה לא מנע ממשתמשים שציפו למכשיר, להתבאס שהאופציה להעלות את הרזולוציה וקצב הרענון במקביל כלל לא זמינה בממשק. ולמרות זאת, סמסונג בישרה כי היא צפויה לבטל את ההגבלה הזו באמצעות עדכון גרסה שיגיע בקרוב מאוד. בדיוק לשם כך סמסונג מנסה להקל על המכה בחיי הסוללה עם הטענה מהירה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully