וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות רעות: האם אפל תדחה את השקת האייפון המוזל?

26.2.2020 / 20:37

בחודשים האחרונים נטען כי אפל עובדת על אייפון מוזל שיושק במהלך חודש מרץ. אלא שכעת, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ושיבוש משמעותי בשרשרת האספקה של רכיבי האייפון, נראה כי ההשקה תדחה בכמה שבועות, ואם המצב יחמיר, היא צפויה להידחות בחודשים

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

בחודשים האחרונים נטען כי אפל עובדת על אייפון מוזל, האייפון "SE" שיעלה כ-399 דולרים. עם זאת, נראה כי מועד ההשקה שנקבע על פי השמועות ל-31 במרץ, צפוי להידחות בגלל נגיף הקורונה. מפעלים בסין האחראים בין היתר על שרשרת האספקה של אפל, דיווחו על האטה בקצב היצור, וחלקם אף דיווחו כי יסגרו את המפעלים עד הודעה חדשה. כעת מומחים טוענים כי השקת האייפון המוזל צפוייה להידחות לתאריך לא ידוע. "אפל צפויה לדחות את ההשקה בארבעה עד שישה שבועות, ממועד ההשקה המתוכנן, בעקבות הפגיעה בשרשרת האספקה", אמר דן איבס, אנליסט ב"ודבוש אבטחות".

עוד דווח כי ייתכן והשקת האייפון 12 שצפויה להתקיים במהלך חודש ספטמבר, בדומה לשנים קודמות, צפויה אף היא להיפגע בעקבות השבתת המפעלים. עם זאת, ציינו אנליסטים כי התנהגות הנגיף לא צפוייה, במיוחד בסין. במידה וההתפשטות תעצר בשבועות הקרובים, ייתכן והמפעלים יחזרו לפעול. העיר ווהאן, מוקד התפרצות נגיף הקורונה בסין, הודיעה על שורת הקלות, אולם בהמשך הרשויות ביטלו זאת ואמרו כי הן ניתנו ללא אישור. העיר, בירת מחוז חוביי שבה גרים כ-11 מיליון איש, נמצאת בהסגר מאז 23 בינואר, ורובם המוחלט של הקורבנות היה בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully