וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? אלו הסמארטפונים הפופולריים ביותר לשנת 2019

27.2.2020 / 9:24

חברת המחקר Omdia בחנה את משלוחי הסמארטפונים לשנת 2019, והרכיבה את רשימת עשרת הסמארטפונים שנשלחו הכי הרבה ליצרניות וספקיות הסלולר. בדומה לנתונים בחמש שנים האחרונות, גם בשנת 2019 אפל הצליחה לשמור על שני המקומות הראשונים

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

"האייפון XR הוא הסמארטפון ששלט בשוק בשנת 2019", כך קובעת חברת המחקר הבריטית Omdia. לפי המידע שפרסמה, אפל שלחה לספקיות וחברות סלולר, מעל ל-46 מיליון יחידות של אייפון XR במהלך שנת 2019. למעשה, אפל חולשת על שני המקומות הראשונים, כשבמקום השני נמצא האייפון 11 שנשלח בהיקף של 37 מיליון יחידות במהלך שנת 2019. מדובר בנתונים מרשימים במיוחד, בהתחשב בעובדה כי האייפון 11 הושק בסוף שנת 2019, מה שמדגיש את רמת הפופולריות. "אפל נמצאת במקומות הראשונים באופן עקבי, החברה מצליחה לשמור על הדומיננטיות בשוק מזה חמש שנים", אמר ג'וסי הונג, חוקר ואנליסט בכיר בחברת Omdia.

חברת סמסונג נמצאת רק במקום השלישי, עם ה-A10, מכשיר ביניים, כש-30 מיליון יחידות נשלחו במהלך 2019. מיד אחריו, ה-A50 של סמסונג, מכשיר ביניים מתקדם יותר, עם 24.2 מיליון יחידות, ובמקום החמישי ה-A20, עם 19.2 מיליון יחידות שנשלחו. במפתיע, סדרת מכשירי הדגל של סמסונג, ה-S10 לא נמצאת ברשימה, וכך גם סדרת ה-Note. עוד ברשימה ניתן למצוא ייצוג לסמארטפון אחד של שיאומי, ה-Redmi Note 7 עם 16.4 מיליון יחידות שנשלחו.

רשימת הסמארטפונים לשנת 2019. צילום מסך, צילום מסך
עם השקה בסוף השנה, אפל מצליחה להפתיע בכמות המכירות./צילום מסך, צילום מסך

מדובר בנתונים מפתיעים ביחס לשוק הישראלי, כשהם משקפים את משלוחי הסמארטפון בעולם. בישראל לעומת זאת, המצב שונה לגמרי. חברת סמסונג שולטת ביד רמה בשוק הישראלי, כשהיא חולשת על מעל 51 אחוזי נתח שוק. ברשימה ניתן למצוא גם את אפל, אך עוד ניתן למצוא נוכחות גבוהה ומרשימה של מכשירי שיאומי, ולעומת זאת, ברשימה העולמית, שיאומי נמצאת עם סמארטפון אחד ובמקום השמיני בלבד. סדרות השמכשירים של שיאומי נחשבות לבין הפופולריות בישראל, הודות לשילוב בין תג מחיר נמוך לבין תמורה גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully