וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך ומתקן: האתר שכל מי שכותב באנגלית חייב להכיר

28.2.2020 / 7:05

שולחים מיילים באנגלית, או כותבים עבודות ואתם רוצים שהאנגלית תהיה מדוייקת ומושלמת? אתר Rephraser, מתיימר באמצעות בינה מלאכותית, לתקן ולשפר את ההודעות שלכם. האתר זמין בחינם ובניגוד למתחרים, פרטיות המשתמשים בחשיבות עליונה

אתר rephraser/יח״צ

שולחים מדי יום מיילים באנגלית? תכירו את האתר "Rephraser.ai", מבית חברת מיילפיקסר, שנמצאת בחממת הסטארט-אפים "TheTime". האתר מספק מערכת המתקנת ומשפרת תוכן באנגלית. מדובר בתוכנה אינטרנטית, מבוססת בינה מלאכותית תוך שימוש בלמידה עמוקה, המתקנת תוכן באנגלית באופן אוטומטי ואף מנסחת מחדש משפטים שלמים. התוכנה משפרת את מבנה המשפט, מייעלת את השימוש באוצר המילים, ומבטלת את השימוש במלל רב, לרבות תיקון שגיאות כתיב ודקדוק בסיסי. "אני אוסטרלית שחיה בארץ 17 שנה ובעשורים האחרונים גיליתי שקיים קושי רב בכתיבה באנגלית, ומגבלה עצומה למישהו שאמור לתפקד בשפה השנייה שלו - למעשה אני חיה את שני צדדי המטבע", אמרה רונית צימר, מייסדת ומנכ"לית Rephraser.ai. "רציתי לתת הזדמנות לכל אחד להצליח לתקשר באנגלית ברמת שפת אם, ולנטרל את ההיררכיה שנוצרה באינטראקציות בין דוברי אנגלית ושאינם דוברי אנגלית. אני קוראת לזה democratizing communication".

טכנולוגיית הליבה של ריפרייזר מבוססת על Artificial neural networks. הטכנולוגיה הותאמה בקפידה עבור מטרה ספציפית של ניסוח מחדש של אנגלית לרמה של שפת אם. באמצעות דגימה של נתוני אימון ותרגול ייחודיים, המורכבים מקטעי כתיבה אותנטיים באנגלית. המידע הופק בעיקר באמצעות השירות מיילפיקסר, המספק שירות עריכה אנושי שנוסד לפני ארבע, ויחדל להתקיים ב-31 במרץ. מאז השירות עסק באיסוף וצבירה של נתונים, כלומר אוסף של משפטים לא תקינים מול משפטים ערוכים. עוד השירות מתגאה בכך שהוא מספק פרטיות מלאה למשתמשים, כשהוא לא שומר את תכני הלקוח בכלל, למעט מקרים בהם התקבל אישור מפורש. לעומת זאת, שירותים מקבילים שומרים את המידע שהמשתמש הזין.

השירות הושק בגרסה ניסיונית ויהיה פתוח לשימוש חינמי עד ל-1 באפריל. לאחר מכן, Rephraser.ai תציע שירות חינמי שכולל תיקון ועריכה של עד 2,000 מילים בכל חודש. לאלו שיצטרכו לתרגם עד 20,000 מילים, יוכלו לרכוש מנוי חודשי ב-10 דולרים, ניתן יהיה לרכוש מנוי חודשי ב-10 דולרים בחודש. המנוי השני יאפשר עריכה של בין 20 אלף ל-100 אלף מילים בחודש, ויעלה 100 דולרים לחודש.

  • עוד באותו נושא:
  • אנגלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully