וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי הבחירות: מתנות והנחות על מגוון רחב של מוצרים

1.3.2020 / 9:00

במיוחד ליום הבחירות, רשתות רבות מציעות הנחות משמעותיות על מוצרי אלקטרוניקה, לעיתים כאלו הממשיכות עד חגים נוספים. כך למשל תוכלו למצוא את מצלמת הגו פרו החדשה בהנחה של מאות שקלים. אספנו עבורכם את המבצעים השווים ביותר

מייקי לוי

יום הבחירות הגיע: היום (שני) מתקיימות הבחירות לכנסת ה-23 וכמו בכל מערכת בחירות, רשתות רבות נערכו עם מבצעים משתלמים במיוחד. חלק גדול מהמבצעים אף ימשיכו עד חג הפורים. ברשימה ניתן למצוא מתנות בדוגמת אוזניות ורמקולים מעל סכום קנייה מסוים, הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג בהנחה, מוצרי גו פרו במחירים נמוכים ועוד. אספנו לכם את המבצעים השווים ביותר.

סאני: רכישה מיוחדת של הגלקסי Z Flip

הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג הושק רק לפני כמה שבועות ובשונה מקודמו, הוא עשה את דרכו לחנויות במהירות שיא - גם בישראל. חברת סאני, יבואנית סמסונג הרשמית בישראל, תציע את הגלקסי Z Flip יוצע בכמות מוגבלת ביום הבחירות בלבד, הן ברשת החנויות עצמה של החברה וכן אצל המשווקים המורשים. מחירו של הסמארטפון, לכבוד יום הבחירות, יעמוד על 5,599 שקלים בלבד.

'הייטקזון': הנחות על שורה של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה

מועדון הצרכנות של עובדי חברות ההייטק 'הייטקזון' יוצא במבצע הנחות על שורה של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. כך למשל, מיקרוגל דיגיטלי SHARP דגם R-240z בנפח 22 ליטר עם דלת PUSH' ב-349 שקלים במקום 649 שקלים (47% הנחה).במבצע יימכר גם שואב אבק ושוטף רצפות מבית BISSELL דגם Crosswave 17132 ב-999 שקלים במקום 1,390 שקלים (כ-30% הנחה) וטלוויזיית LG חכמה 4K דגם 70UM7380 גודל ''70 עם אחריות יבואן רשמי, ב-4,279 שקלים במקום 6,300 שקלים (כ-33% הנחה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גו פרו: הנחות על מצלמות ואביזרים

חברת DAA, יבואנית מוצרי GoPro בישראל, מציעה את מצלמת HERO 8 Black החדשה, המאפשרת צילום וידאו ברזולוציית 4K, במחיר של 1,699 שקלים במקום 1,949 שקלים. בנוסף לכך, היבואנית מציעה הנחה של 20 אחוזים על כל האביזרים המקוריים מבית החברה. נדגיש שהמבצע תקף בכלל רשתות השיווק ובחנויות המורשות וכן בתוקף עד ה-20.3, כך שתוכלו לרכוש את המוצרים בהנחה גם אחרי יום הבחירות.

גו פרו 8. יח"צ,
גו פרו 9/יח"צ

באג: מתנות לרוכשים מעל 499 שקלים

רשת החנויות באג מציעה מתנות לבחירת הרוכשים ב-499 שקלים ומעלה. בין המתנות תוכלו למצוא את הרמקול האלחוטי של חברת JBL בדגם Flip 3, או אחרת, האוזניות נטולות החוטים לחלוטין מסוג Tune T120 בשווי של כ-370 שקלים. חשוב להדגיש כי המבצע של רשת חנויות האלקטרוניקה היא עד סוף יום הבחירות שיתקיים מחר (שני).

מועדון הצרכנות הוט: הנחות על מוצרי חשמל

לכבוד יום הבחירות, מועדון הצרכנות הוט הודיע כי הקדים את מבצעי האביב בחודש ועמיתיו צפויים ליהנות מהנחות אטרקטיביות לשלל מוצרים לבית ולמשפחה. בין המבצעים תוכלו למצוא 15 אחוזי הנחה במעמד הקנייה בכל חנויות קבוצת גולף - גולף אנד גו, גולף, כיתן, גולף קידס, אינטימה ופולגת. עוד ניתן למצוא 10 אחוזי הנחה על כלל המוצרים בסניפי רשת מחסני חשמל באופן בלעדי לעמיתי המועדון ולמשך יום אחד בלבד. חשוב להדגיש כי שני המבצעים כוללים כפל מבצעים. לבסוף, חברי המועדון יקבלו גם 44 שקלים לרכישת זוג משקפיים מסוג Cool Ray במגוון סניפי הרשת "אירוקה".

רשת bestmobile: קניות ללא מע"מ

לרגל יום הבחירות, בסט מובייל, רשת חנויות הסלואר והגאדגטים הפרטית, תציע רכישה של שלל מוצרים ממותגים שונים ומספר קטגוריות גדול במחירים ללא מע"מ. בין המוצרים שהחברה מציעה ללא מע"מ תוכלו למצוא מטענים, רמקולים, אוזניות, כיסויים לסמארטפון ועוד. חשוב להדגיש כי המבצע יהיה זמין במהלך יום הבחירות בלבד, שיתקיים מחר (שני).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully