וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי חשבונות של כוכבי פורנו נפרצו: פירצת ענק באחד מאתרי הפורנו הגדולים

1.3.2020 / 11:00

חשבונות של אלפי כוכבות פורנו נפרצו בשבוע האחרון. הפירצה התבצעה באחד מהאתרים הגדולים, המאפשרים פלטפורמה למכירת הסרטונים. על פי הדיווח, בעקבות פריצת החשבונות, מידע שנע בין 1.5 ל-4 טרה בייט (מאות סרטונים) דלף לרשת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

נוסע נתפס מאונן מול פורנו בטיסה/Liveleak

אלפי חשבונות של כוכבי פורנו נפרצו: פירצת אבטחה עצומה דווחה באחד מהאתרים הפופולרים ביותר בעולם עבור עובדי מין, שחקני פורנו ודוגמניות, OnlyFans, בו הם יכולים למכור את הסרטונים. על פי הדיווח, תמונות וסרטונים בנפח הנע בין 1.5 ל-4 טרה בייט (כלומר מאות סרטונים) הורדו מהאתר באופן לא חוקי והועלו לשירות האחסון בענן "מגה". קישורים לספריית התוכן העצומה שדלפה מהאתר הופצו בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות, מה שרק עורר יותר דאגה מצד משתמשי האתר. עדיין לא ברור בדיוק כמה משתמשים הושפעו כתוצאה מההדלפה או מה הגודל המדויק של ספריית הקבצים - אבל מוערך שמדובר בפירצה הגדולה ביותר שקרתה באתר.

על פי אתר החדשות BuzzFeed, שהצליחו לגשת לקבצים באופן ישיר, התיקייה שהופצה מכילה תוכן של דוגמניות, שחקני פורנו וכוכבי טיקטוק, שהשתמשו באתר OnlyFans כדרך להפיק רווחים מהתמונות וסרטוני הווידאו שלהם. "זה לא חוקי וזו פגיעה בזכויות שלנו", אמר ג'ולר ג'ייד, אחד המשתמשים בשירות. דובר האתר אמר כי לא בוצעה פריצה כלשהי לשרתי החברה או למערכותיה וכי הקבצים שהועלו לרשת הגיעו ממספר גדול של מקורות. "נראה כי התוכן הכלול ב'הדלפה' הגיע כביכול ממקורות רבים, כולל אפליקציות אחרות במדיה החברתית". עוד נאמר כי לחברה יש צוות המוקדש לחקירת תביעות בגין הפרת זכויות יוצרים ופיראטיות, שמעודד משתמשים כי נעשה שימוש לא ראוי בתוכן שלהם ליצור עמם קשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully