וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמאלנים, אתם מוכנים?": הרשת מגיבה לתוצאות מדגם הבחירות

ההצבעה בבחירות לכנסת ה-23 הסתיימה, ונראה כי ללדברי מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, צפוי עיכוב בפרסום התוצאות, אך אחרי פרסום תוצאות המדגמים שכולם חוזים פער משמעותי לליכוד, חגיגות הניצחון החלו, גם ברשת. אספנו את הציוצים הטובים ביותר

צילום: מטה הליכוד

ההצבעה בבחירות לכנסת ה-23 הסתיימה לפני שעות, אך עד כה פורסמו כ-39.7 אחוזים בלבד מסך תוצאות האמת. עם זאת, אמש (שני) פורסמו תוצאות המדגמים של ערוצי החדשות 11, 12 ו-13. כל התוצאות מצביעות על רוב משמעותי לליכוד,כשהוא זוכה לבין 36 ל-37 מנדטים, ומובילה על כחול לבן שנותרים עם 32 עד 34 מנדטים. על פי המדגמים, גוש הימין מתחזק ל-59 מנדטים, ואילו גוש המרכז-שמאל והרשימה המשותפת עם 54. הרשימה המשותפת שומרת על מעמדה כמפלגה השלישית בגודלה ואף עולה ל-14-15 מנדטים. בגוש הימין, ש"ס זוכה ל-9 מנדטים בעוד יהדות התורה וימינה עם 7-8. העבודה-גשר-מרצ משיגה 6-7 מנדטים, ואילו ישראל ביתנו נחלשת עם 6 מנדטים. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה.

בשבוע שעבר הזהירה מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס כי צפוי עיכוב בפרסום התוצאות בשל תהליכי בדיקה שונים שנכנסו לשימוש. "הרחבנו את כל תהליכי הבקרה על התוצאות, ופיתחנו מערכת שבודקת אנומליות וסטטיסטיקות שונות כדי לאתר חריגות בתוצאות", אמרה עדס. "אני מדגישה - יש משמעות לכל תהליכי הבדיקה המורכבים הללו. זה שכבות על שכבות של בקרות ובדיקות". ברשת לא התאפקו וכבר הגיבו לתוצאות מדגם הבחירות. אספנו את מיטב התגובות מהרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully