וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות השיק אפליקציית מידע על נגיף הקורונה

כצעד להילחם בנגיף הקורונה, משרד הבריאות השיק אפליקציה חדשה האפשרת לקבל עדכונים בזמן אמת על נגיף הקורונה, מסלול החולים ואף למלא את טופס "דיווח עצמי על בידוד בית". האפליקציה זמינה לכל משתמשי הסמארטפונים

צילום: רויטרס

ליידע, לדווח ולדעת איך להתגונן: משרד הבריאות שחרר אפליקציה חדשה בשם CoronaApp הזמינה למשתמשי האייפון והאנדרואיד. האפליקציה דורשת הרשמה פשוטה הכוללת הזדהות בשם, שנת לידה וחודש, ומספר טלפון. אחר כך, היא מאפשרת צפייה במגוון רחב של דיונים ומידע לטובת האזרחים. עוד היא מאפשרת גישה מהירה לטופס "דיווח עצמי על בידוד בית", אליו מחויב כל אדם שעומד בקריטריונים המתעדכנים על ידי משרד הבריאות. מדובר באפליקציה שהיא מעין "רשת חברתית" של משרד הבריאות, בה המשרד משתף מידע, ומעדכן בכל מה שקשור לנושא.

אפליקציית קורונה. צילום מסך, צילום מסך
אפליקציה שהיא מעין "רשת חברתית" של משרד הבריאות./צילום מסך, צילום מסך

בתוך האפליקציה ניתן למצוא מידע של משרד הבריאות, סיכום חקירה האפידמיולוגית של החולים (מסלולי החזרה שלהם) בזמן אמת. עוד ניתן למצוא שרשור שאלות - תשובות בכל מה שקשור לנגיף, לרבות שאלות "מה המצב בישראל וכיצד מתמודד משרד הבריאות עם הנגיף החדש", "כיצד מתבצע בידוד ביתי", ומידע נוסף על הנגיף וכיצד להגן על עצמכם. עוד משרד הבריאות העלה דיון "שאל את משרד הבריאות", בו המשתמשים יכולים לשאול שאלות שקשורות לנגיף ועוד.

האפליקציה זמינה להורדה עבור משתמשי האנדרואיד ומשתמשי האייפון.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully