וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריכים לתקן את האייפון? בעקבות הקורונה ייתכנו שיבושים בזמינות חלקי החילוף

5.3.2020 / 8:41

נגיף הקורונה ממשיך לפגוע בתעשיית הטכנולוגיה, ואחרי ביטול הכנסים הנרחב, והדיווחים על שיבושים באספקת הסמארטפונים, כעת נראה כי גם ייתכנו שיבושים בזמינות חלקי החילוף. אפל ידועה במדיניות התיקונים הטובה ביותר, והדבר עשוי לפגוע על טיב השירות

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

"אפל מסרה לעובדי החנויות כי ייתכנו מלאים נמוכים של חלקי חילוף לאייפון, במהלך השבועיים עד החודש הקרוב", כך מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג. מעבר לבעיות היצור שנשקפות בעקבות השבתת המפעלים, כעת נראה כי גם צפויים חוסרים משמעותיים במלאי חלקי החילוף בעקבות נגיף הקורונה. עוד דיווחו בבלומברג כי כבר כיום, ישנן חנויות שחוות שיבושים במלאי חלקי החילוף. אפל ידועה במדיניות התיקונים הטובה ביותר בעולם הסמארטפונים, כשלעיתים תכופות היא מחליפה את האייפון לחלוטין.

עוד נמסר כי כשיתאפשר, הלקוחות יקבלו אייפונים זמניים, בעוד שהאייפון התקול ישאר במעבדה, עד שיגיע החלק החדש. אפל כבר הזהירה את המשקיעים מפני פגיעה ברווחים בעקבות נגיף הקורונה, ואף גם בארץ הודיעה לחברות הסלולר והיבואנים כי צפויים שיבושים במלאי המכשירים. החברה האמריקאית עוקבת בדאגה אחר התפשטות הנגיף, ואסרה על העובדים לטוס לסין, דרום קוריאה ואיטליה. עוד העובדים התבקשו לקיים פגישות מרחוק. עם זתא, אפל פתחה מחדש 38 מתוך 42 החנויות שסגרה בסין. עוד דווח כי בעקבות השבתת המפעלים, היא מחפשת יצרן אחר שיספק עדשות רחבות למצלמות האייפונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully