וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם אייפד? ייתכן ואתם זכאים לתיקון מסך בחינם

8.3.2020 / 11:36

קניתם אייפד air בשנה שעברה והמסך הפסיק לעבוד? ייתכן ואתם זכאים לתיקון בחינם. אפל הודיעה על תוכנית החזרת מוצר (Recall) לאייפד air מהדור השלישי. התוכנית בתוקף לכל האייפדים מהסדרה שיוצרו בין החודשים מרץ לאוקטובר 2019

אייפד של אפל עם מערכת הפעלה iOS 11. ShutterStock
יש לכם אייפד air דור שלישי? ייתכן ומגיע לכם תיקון בחינם./ShutterStock

יש לכם אייפד air דור שלוש שיוצר בין החודשים מרץ לאוקטובר 2019? אפל הודיעה כי אם אתם סובלים מבעיות במסך האייפד, אתם זכאים לתיקון חינם. מדובר בבעיה סדרתית הגורמת למסך האייפד להציג פלאשים לבנים מדי כמה דקות, או לחילופין - לא לעבוד לגמרי. מדובר באייפדים חדשים יחסית, ולא מן הנמנע כי אלו שנמכרו בחודשים האחרונים, היו שייכים לפס הייצור של חודש אוקטובר. זו לא הפעם הראשונה שאפל מבצעת קריאה להחזרת מוצרים (Recall) ואחד מהיתרונות של אפל, שאותה קריאה להחזרה מתבצעת בכל העולם, לא משנה היכן רכשתם את המוצר.

אפל מדגישה כי התיקון מתבצע בחינם לגמרי, ותוכלו לעשות אותו גם בישראל. אם רכשתם את האייפד דרך אידיגיטל, תוכלו לבצע את התיקון דרך המעבדה הרשמית של הרשת, ואם לא, תוכלו לעשות זאת על ידי מעבדת DCS, הנחשבת למעבדה הרשמית השניה של אפל בישראל. התיקון בתוקף לאייפדים, עד שנתיים ממועד ההשקה. כלומר, גם אם האייפד שרכשתם תקין, אך תאריך היצור שלו הינו בין מרץ לאוקטובר 2019, תוכלו לתקן את הבעיה במסך, ולמנוע אותה מראש. בשלב זה אפל לא מאפשרת לבדוק מתי יוצר האייפד, כך שכדי לבדוק זאת, תצטרכו להגיע לחנות או לחילופין, להתקשר למוקד של אפל בעברית במספר: 03-3762915.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully