וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאים בבידוד בגלל נגיף הקורונה? אתם זכאים לחודש חינם בסלקום TV

מבודדים בבית בגלל הקורונה? סלקום תעניק לכם בכפוף לאישורים רשמיים ממשרד הבריאות, חודש מתנה לשירות הסטרימינג סלקום TV. מדובר במינוי רגיל המאפשר גישה ל-5 מכשירים לצפיה במקביל, וגישה לכל תכני הפלטפורמה למעט תכנים בתשלום

נטפליקס בסלקום TV. יח"צ,
סלקום תעניק חודש מתנה ל״מבודדי הקורונה״./יח"צ

חזרתם מחו"ל או שהייתם בסביבת חולה קורונה ואתם בבידוד? סלקום הודיעה היום (ראשון) כי תעניק לכל מי שבבידוד, חודש חינם בשירות הטלוויזיה סלקום TV. ההטבה תיכנס לתוקף החל ממחר (שני), והיא פתוחה לכלל ציבור המבודדים, גם אלו שאינם לקוחות סלקום. על השוהים בבידוד, לספק לסלקום מספר אסמכתא של משרד הבריאות על הדיווח, וכן אישור משרד הבריאות. ההטבה אינה כוללת תכנים בתשלום, וההרשמה מתבצעת באתר החברה.

ההטבה של סלקום תקפה לחודש אחד בלבד, והיא אינה ניתנת על ציוד ועל תכנים בתשלום. מדובר במינוי המעניק גישה לאפליקצית סלקום TV, לרבות האפשרות להתחבר מ-5 מכשירים שונים, כמו סמארטפונים, טאבלטים, טלוויזיות חכמות וסטרימרים. שירות סלקום tv כולל גישה לקטלוג התכנים העשיר הכולל כ- 70 ערוצים, שירות 24/7 של הקלטה אוטומטית של הערוצים שבוע אחורה, כ- 200 סדרות לרבות כל קטלוג HBO, כ- 1,500 סרטי קולנוע מתוכם עשרות סרטים עטורי פרסים, מעל 4,000 שעות של תוכן לילדים וספרית דוקו עשירה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully