וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי ווטסאפ באייפון "זועמים" על מצב החושך

10.3.2020 / 12:22

מצב "החושך" בווטסאפ הגיע אל משתמשי האייפון, זמן רב אחרי שהמצב כבר קיים אצל משתמשי האנדרואיד. עם זאת, נראה כי הוא התקבל בלא מעט תגובות זועמות, שכן המצב החדש "מכוער"

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

אחרי המתנה הרבה, ווטסאפ שחררה את מצב החושך לאייפון, זמן רב אחרי שהפיצ'ר היה זמין למשתמשי האנדרואיד. עוד יצאה ווטסאפ (השייכת לפייסבוק), בקמפיין שכולל פרסומת מושקעת, המלווה בשיר The Sound of Silence של הצמד סיימון וגרפונקל. המצב נועד כדי להקטין את החשיפה לאור שמפיץ המסך של הסמארטפון, בעיקר בזמן עבודה בתנאי תאורה חשוכים, ובכך לגרום לעיניים להתאמץ פחות. עוד המצב מסוגל לחסוך בחיי סוללה בצורה משמעותית, במיוחד בסמארטפונים בעלי מסך OLED כמו אייפון X ומעלה וכן מכשירי אנדרואיד רבים כמו הגלקסי נוט 10.

בניגוד לתגובות האהודות מצד משתמשי האנדרואיד שזכו לעדכון, נראה כי משתמשי האייפון פחות אהבו את עיצוב המצב החדש. המשתמשים "זעמו" על עיצוב מצב "החושך" ופרסמו בטוויטר כי הוא "מכוער". עוד הגיבו: "מצב החושך נראה מעולה עד שאתה פותח את הצ'אט". עיקר התלונות היו כלפי צבע בועת הצ'אט של משתמש האייפון ששולח את ההודעה, שצבועה בצבע ירוק חיוור. ווטסאפ טוענת מצידה כי היא התמקדה בשני תחומים בעת שתכננה את מצב החושך: שהטקסט יהיה קריא, ושתהיה "היררכית מידע".

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully