וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פורטנייט צריכה לפחד? הכירו את המתחרה החדש

11.3.2020 / 6:25

פורטנייט הפך להצלחה מסחררת שהניבה עד כה בין עשרות למאות מיליוני דולרים ליצרנית המשחק Epic Games. ולא סתם, חברות המשחקים מסמנות את הקטגוריה של פורטנייט. הפעם, חברת Activision שחררה גרסה ל-Call Of Duty הפופולרי, שתנסה להתחרות בפורטנייט

יוטיוב

בוידאו: טריילר ל-Call of Duty: Advanced Warfare

קול אוף דיוטי השיקה מתחרה ישיר לאחד מהמשחקים הפופולריים ביותר בעולם כיום והוא מותח את הגבולות של ז'אנר הבאטל רויאל. Call of Duty: Warzone מאפשר ל-150 שחקנים להתחבר למפת ענק, הבנויה בסגנון משחק היריות המוכר, ולהילחם אחד בשני עד שהאחרון נותר בחיים. ואם זה לא גורם לכם להתלהב - Warzone זמין להורדה כבר עכשיו למחשב (דרך Steam), פלייסטיישן 4 ואקסבוקס One בחינם לגמרי, מבלי הצורך לרכוש את הכותר המקורי והמלא, מה שמציב אותו כמתחרה העיקרי והגדול ביותר של פורטנייט עד כה.

ישנם שני מצבי משחק הזמינים כבר החל מהיום הראשון: מצב באטל רויאל, שדומה מאוד לזה שבפורטנייט, ומצב "בזיזה". המצב הראשון, כאמור, "ינחית" 150 שחקנים למפה בה הם ילחמו אחד בשני. ככל שהמערכה מתקדמת, שחקנים יהיו חייבים להתקדם לעבר אזור מסוים, שכן מסביבם יחל ענן גז ענק שממנו הם יהיו חייבים להתחמק - ממש כמו בפורטנייט או PUBG. במצב השני, שחקנים יהיו חייבים לאסוף כמה שיותר כסף ורכוש על ידי גניבה מהאויב ומציאת חפצים על גבי המפה החדשה שהחברה יצרה עבור Warzone. ועל אף שיש רק מפה אחת נכון לכרגע, נראה שהיא מסוגלת לספק לשחקנים שעות של הנאה בקלות. לדברי Activision, החברה מאחורי קול אוף דיוטי, במפה יש 300 נקודות עניין שונות, החל מעיירות צפופות ועד אזורים כפריים פתוחים עצומים בגודלם.

call of duty warzone. Activision,
Call of Duty: Warzone/Activision

שחקנים יוכלו ליצור קבוצות של עד שלושה משתתפים על מנת להילחם יחד בשאר האנשים הפרוסים ברחבי המפה. עוד הודות לפיצ'ר ה"קרוספליי" שמובנה במשחק, חברים יוכלו לשחק יחדיו גם אם הם משחקים באמצעות קונסולות שונות. משמע, שחקני פלייסטיישן יוכלו לשחק גם עם שחקני אקסבוקס. למעשה, וורזון מציג אלמנטים דומים מאוד לאלו שב-Modern Warfare הקודם בסדרה, אולם הוא שונה בדרך שבה שחקנים חוזרים לחיים במהלך המשחק. כשחקן מת, הוא מועבר לאזור שנקרא ה"גולאג", שמורכב מתאי אמבטיה בכלא, שם הם מתחרים בקרב יריות על האופציה לחזור לחיים ולמערכה הפעילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully