וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב נגד אגודת "אפרת": "רק נשים יחליטו על גופן"

אגודת אפרת השתמשה במסך הנמצא מתחת לעיריית תל אביב, על מנת לקדם את פעילות האגודה שפועלת למניעת הפלות. בעירייה לא נשארו חייבים, והגיבו לפרסומת בצורה חסרת תקדים. הרשת הגיבה ואספנו את הציוצים הטובים ביותר

עריכה: שאול אדם

בסרטון: רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב - יפו דרש מהשרה גב להתנצל על דבריה. (צילום: רויטרס)

"רק הנשים יחליטו מה לעשות עם הגוף שלהן": עיריית תל אביב - יפו בתגובה חסרת תקדים נגד אגודת אפרת, בתגובה לפרסומת שהוצגה בסמוך לעירייה. בצעד חריג, מיד בתום הצגת הפרסומת של אגודת אפרת שפועלת נגד הפלות, הציגה העירייה פרסומת משלה עם הכיתוב: "אז בקשר למסך הקודם.... רק את תחליטי מה לעשות עם הגוף שלך". ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי צייץ בחשבון הטוויטר האישי שלו את הסרטון וכתב: "בימים האחרונים עלה שלט של אגודת אפרת על בניין העירייה הקורא למנוע הפלות. את השלט אנחנו לא יכולים להסיר, אבל למי שתהה, הנה עמדתי העקרונית בנושא: רק הנשים יחליטו מה לעשות עם הגוף שלהן".

הציוץ של רון חולדאי הפך לויראלי בתוך זמן קצר, וזכה ליותר מ-1,000 לייקים בטוויטר. האנשים ברשת לא נשארו אדישים לציוץ של חולדאי, והעיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "תפסיק להיות ארדואן ולקבוע מה נכון לפרסם ומה לא. זה לא תפקידך". אגודת אפרת הינה אגודה ישראלית הופעלת לשכנע נשים יהודיות להימנע מביצוע הפלה מלאכותית. מדובר באגודה שנויה במחלוקת, ויש מי שטוען כי מדובר בגישה דתית התומכת באופן אבסולוטי בשימור ההריון, גם על חשבון בריאות הנפש של האישה והיילוד. לטענת האגודה, הם דואגים שיהיה לאישה את כל המידע לפני שהיא מבצעת איזושהי החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully