וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר להירגע, הוא הרדים את הנגיף": הרשת מגיבה למסיבת העיתונאים של ליצמן ונתניהו

קורונה קורונה קורונה ובידוד: אחרי הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן, נראה כי רק הקורונה הטרידה את ישראל ובמיוחד את הרשת. ברשתות החברתיות הגיבו על המצב החדש שאוסר על התקהלויות עד 100 אנשים וגם על מסיבת העיתונאים שהייתה מרדימה במיוחד

רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושרי החינוך, האוצר והבריאות, לצד מנכ"לי המשרדים, הכריזו הערב (חמישי) על הנחיות חדשות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה, כשבראשן ביטול פעילות בתי הספר, מכיתות א' ועד י"ב. נתניהו אמר הערב: "אנחנו בעיצומו של אירוע שלא היה כדוגמתו בשנות קיומה של המדינה. אין מקום אחד על גבי כדור הארץ שחסין מכך, בשלב הזה אין חיסון לנגיף והצפי הוא שאם ימצא חיסון, זה יקח זמן רב", אמר נתניהו.

"זאת מגפה אמיתית, ידידתי אנגלה מרקל העריכה שבגרמניה בין 60 ל-70 אחוז מכלל האוכלוסיה ידבקו בנגיף הקורונה. מדובר, אם היא צודקת, בכ-50 מיליון בני אדם". הוא הוסיף כי "כיוון ששיעור התמותה הוא בין 2 ל-4 אחוזים, מדובר במספרים גדולים מאוד". נתניהו הסביר כי "היעד העליון שלנו הוא להאט ככל האפשר את קצב ההדבקה", סיכם. כמו תמיד, הרשת יצאה בהמונים להגיב על מסיבת העיתונאים ועל ההנחיות החדשות של משרד הבריאות. אספנו את הציוצים הטובים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully