וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים למען עסקים קטנים ובינוניים: פייסבוק בקמפיין "זה העסק של כולנו"

עסקים קטנים ובינוניים נפגעו בצורת חסרת תקדים ממגפת הקורונה, בדגש על סוכני הנסיעות. פייסבוק וארגון להב, יצאו בקמפיין למען עסקים קטנים ובינוניים, במהלכו יקדמו עסקים עליהם ימליצו הגולשים והקהילות בפייסבוק

משבר הקורונה העלה את "מדד הפחד" בעקבות אי הוודאות שנראה כי תישאר איתנו לאורך הרבה זמן. בין אלו שנקלעו למשבר חסר תקדים, אלו העסקים הקטנים והבינוניים. פייסבוק ישראל וארגון להב יצאו בקמפיין "זה העסק של כולנו". פייסבוק תקדם את הפוסטים ואת תכני העמוד עבור אותם עסקים ותקיים כנס דיגיטלי לכל בעלי העסקים הקטנים והבינוניים שימליצו עליהם בעמוד במטרה ללמדם איך להשתמש בנכסים דיגיטליים לטובת צמיחה ומכירות גם בעת של משבר. חברות מהמובילות במשק כמו קבוצת זאפ, בנק הפועלים, ועוד, כבר הודיעו כי ישתתפו ויתמכו בפרוייקט. עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל: "אני גאה על שיתוף הפעולה עם ארגון להב ועל ההתגייסות המרגשת של קהילות פייסבוק רבות וחברות מהמובילות במשק לטובת הקמפיין ולמען חיזוק עסקים קטנים ובינוניים בישראל. זה באמת העסק של כולנו".

קהילות פייסבוק רבות, שמייצגות למעלה מ-3 מיליון ישראלים כבר הודיעו כי ייקחו חלק בקמפיין ויאמצו עסקים קטנים, יירתמו את חברי הקהילה לרכוש מאותם עסקים ויעלו פוסטים וסטוריז על עסקים אלו כדי לסייע להם להגיע לקהל יעד רחב ככל הניתן. בין הקהילות, ניתן למצוא את טיסות סודיות, המונה מאות אלפי חברים. "ענף התיירות הוא הראשון שהושפע ממגפת הקורונה ויש לנו זכות גדולה להשתמש בכח העצום שלנו בפייסבוק לעזור לעסק ישראלי שעובר ימים לא פשוטים. יש הזדמנויות כרגע שלא יחזרו על עצמן לרכוש טיסות וחופשות להמשך השנה במחירים אטרקטיבים מאוד ועם ביטול חינם, זה win-win לכולם", אמר מנכ"ל טיסות סודיות, יניב לניס. בטיסות סודיות בחרו בטריפנדה, סוכנות בוטיק.

"בתור חברת טריפנדה, המתמחה בטיולי בוטיק בעולם. אנו משרתים אלפי לקוחות מדי שנה. המשבר הזה תפס אותנו בהפתעה גמורה, בעיצומן של ההזמנות לקראת פסח וחודשי הקיץ. ברצוננו להודות לטיסות סודיות ופייסבוק ישראל על שיתוף הפעולה המוצלח היום, שיתוף שהצליח להגביר את ההתעניינות בהזמנות ליום שאחרי המשבר. אנחנו מקווים כי הצרכנים הנבונים ישכילו לנצל את המחירים הנמוכים ותנאי הביטול המופלגים להזמנות מהקיץ הקרוב ועד לחורף הבא", אמר מנכ"ל החברה, ישראל רחמני. "התרגלנו שבלחיצת כפתור אנחנו יכולים להזמין מוצרים במחיר זעום מארצות המזרח, ובכלל להשתמש בשירותים תוצרת חוץ. אין בכך פסול והתחרות טובה לצרכנים אבל עכשיו יותר מתמיד מתחדדת ההבנה כי מדינה חייבת שתהיה לה עצמאות כלכלית בייצור ובמסחר", אמר עו"ד רועי כהן, נשיא להב.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully