וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד ומנכ"ל מיקרוסופט, ביל גייטס עוזב את דירקטוריון החברה

13.3.2020 / 23:23

דיווח דרמטי: ביל גייטס, מייסד ומנכ"ל מיקרוסופט לשעבר, הודיע כי יעזוב את דירקטוריון החברה. כבר ב-2014 לקח צעד אחורה ועזב את תפקידו כיו"ר, אך עדיין נשאר חבר במועצת המנהלים. על פי הדיווחים, גייטס צפוי להתמקד בעיקר בפעילות העמותה שהקים יחד עם אשתו

יח"צ - חד פעמי

מיקרוסופט הודיעה הלילה (שישי) כי ביל גייטס יעזוב את מועצת מנהלי החברה. גייטס ייסד את מיקרוסופט ב-1975, יחד עם שותפו דאז, פול אלן שנפטר ב-2018. גייטס היה מנכ"ל החברה עד שנת 2000, אז הוחלף על ידי סטיב באלמר. מנכ"ל מיקרוסופט הנוכחי, סאטיה נאדלה, נכנס לחברה בשנת 2014. גייטס כיהן עד אותו הזמן כיו"ר החברה, וב-2014 בחר להתמקד בעמותה שהקים יחד עם אשתו, מלינדה ב-2008, וכיהן מאותו הזמן כחבר במועצת המנהלים. גייטס פרסם את ההודעה הדרמטית דרך פלטפורמת LinkedIn שבבעלות מיקרוסופט. "ביצעתי את ההחלטה לפרוש משתי מועצות המנהלים בהן אני מכהן - מיקרוסופט ובירקשייר האת'וויי - על מנת להקדיש יותר זמן לפעילות פילנתרופית", כתב גייטס. "ההנהגה של חברות בירקשייר ומיקרוסופט, מעולם לא היו חזקות, וזה הזמן לקחת שלב אחד אחורה", הוסיף.

"ביל הקים את החברה מתוך כוח אמונת הדמוקרטיה של התוכנה, ותשוקה לפתור את האתגרים הדחופים ביותר של החברה. מיקרוסופט והעולם טובים יותר בגלל זה. הדירקטוריון נהנה מההנהגה והחזון של גייטס", אמר סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט. "זה היה כבוד אדיר ופרווילוגיה גדולה לעבוד וללמוד מביל במשך השנים", הוסיף. "מיקרוסופט תמשיך להפיק תועלת מהתשוקה הטכנית המתמשכת של ביל, והעצה להניע את המוצרים והשירותים שלנו קדימה. אני אסיר תודה על חברותו של גייטס ומצפה להמשיך לעבוד לצדו למימוש המשימה שלנו להעצים כל אדם וכל ארגון על פני כדור הארץ, להשיג יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully