וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל המבודדים באיטליה: פורנהאב פתחה גישה לשירות הפרימיום שלה - בחינם

60 מיליון אזרחים באיטליה נכנסו לבידוד בתחילת שבוע שעבר. ובדיוק בגלל זה, פורנהאב החליטה לפתוח בתגובה, לכל מי שירצה, כל עוד הוא באיטליה, גישה לשירות הפרימיום שלה - בחינם לחלוטין

פורנו במשקפי מציאות מדומה/עריכה: רן צ ימט

נגיף הקורונה פגע באיטליה בעוצמה חסרת תקדים, שהובילה את ראש הממשלה להכריז על הסגר כללי - מה שהכניס את מעל ל-60 מיליון אזרחים לבידוד מלא. ובדיוק כדי לתמוך במאבק האיטלקים נגד הקורונה, אתר הפורנו הגדול ביותר בעולם, פורנהאב, אפשר לכל האנשים שנמצאים בבידוד וחופצים בכך, לקבל גישה לשירות הפרימיום שלהם ללא תשלום. הצעד מגיע גם, ככל הנראה, במטרה להשאיר את האנשים בביתם. אתר הפורנוגרפיה הצהיר כי כלל המשתמשים באיטליה יוכלו להירשם ולהתחבר לשירות מבלי להזין את פרטי האשראי שלהם, וזאת לכל אורך חודש מרץ. חשוב לציין שהמנוי החינמי יהיה זמין למשך שבועיים בלבד.

פורנהאב מאפשרת לאיטלקים להתחבר לשירות הפרימיום שלה בעקבות נגיף הקורונה. פורנהאב איטליה, צילום מסך
פורנהאב מאפשרת לאיטלקים בבידוד להתחבר לשירות הפרימיום - בחינם/צילום מסך, פורנהאב איטליה

כמו כן, פורנהאב הודיעה כי תתרום בתקופה הקרובה חלק מהרווחים שהיא מקבלת מ-Modelhub - אתר בת של החברה, שמסייע ליוצרים למכור את התוכן שלהם לבתי חולים. "פורנהאב החליטה לתרום את ההכנסות מאתרModelhub בחודש מרץ על מנת לעזור לאיטליה להתגבר על מצב החירום", כך נכתב בהודעה שמופיעה כשפותחים את האתר באיטליה. "כדי לארח לכם חברה בבית במהלך השבועות האלו, תוכל לגשת בחינם ל- Pornhub Premium לאורך כל החודש ללא הצורך בכרטיס אשראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully