וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העזרה הלא צפויה של המיליארדר ג'ק מא לממשלת ארצות הברית

16.3.2020 / 11:50

אחרי שטראמפ הכריז על מצב חירום לאומי, נראה כי המיליארדר ג'ק מא התגייס לעזרת ארצות הברית, והודיע כי ישלח מיליון מסיכות וכחצי מיליון ערכות בדיקה לנגיף. המשלוח לארצות הברית ישלח אחרי שכבר שלח מסיכות וערכות לאיטליה וספרד

ג'ק מא. רויטרס
מיליון מסכות וחצי מיליון ערכות לבדיקת קורונה./רויטרס

המיליארדר ג'ק מא, מייסד ויו"ר ענקית הקמעונאות הסינית עליבאבא, הודיע כי יתרום חצי מיליון ערכות לבדיקת נגיף הקורונה, ומיליון מסכות לארצות הברית. מא צייץ הבוקר כי המשלוחים כבר מוכנים ליציאה משנגחאי וכתב בטוויטר: "המשלוח הראשון של המסכות והערכות בדיקה בדרכו לארצות הברית, יצא משנגחאי. מאחל את כל הטוב לחברים באמריקה". "הניסיון מהשימוש בארצי, מלמד כי בדיקות מהירות ומדויקות, לצד ציוד הגנה אישי מתאים לאנשי מקצוע בתחום הרפואה, הם היעילים ביותר למניעת התפשטות הנגיף", הודיע בהצהרה ששחרר.

"אנחנו מקווים כי תרומתנו יכולה לעזור לאמריקאים להילחם נגד המגיפה", הוסיף. כבר לפני שבועיים תרם מא, כמיליון מסכות ליפן ומאוחר יותר ניסה גם לשלוח מיליון מסכות לאיראן. ברשת החברתית הסינית Weibo, מא כתב כי 1.8 מיליון מסכות ו-100 אלף בדיקות עושות דרכן לאירופה, וכי המשלוח הראשון יגיע לבלגיה כבר בשבוע הבא (כלומר ב-17 במרץ). עוד שיתף כי חלק מתכוניותיו לתרום לאיטליה וספרד שנפגע קשות מהנגיף. מדובר בתרומה משמעותית, שכן סין היא יצרנית מסיכות הפנים הגדולה ביותר. כשנגיף הקורונה החל בסין בחודש ינואר, המדינה החליטה לחתוך משמעותית בייצוא המסיכות לשער העולם, על מנת להגן תחילה על תושבי סין.

  • עוד באותו נושא:
  • עליבאבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully