וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעתיקה מטלגרם: ווטסאפ תאפשר למחוק הודעות באופן אוטומטי

17.3.2020 / 8:32

התעוררה באיחור: שנים לאחר שסנאפצ'ט וטלגרם הוסיפו את תכונת ה"צ'אט הסודי", ווטסאפ הוסיפה אותה גם לאפליקציה שלה. למעשה, התכונה תאפשר למשתמשים להשמיד הודעות שהם שלחו באופן אוטומטי ולא באופן ידני כמו שהיה בעבר

עריכת וידאו:ניר חן

בוידאו: מייקי לוי על הונאות ווטסאפ

תכונה חדשה בדרך לווטסאפ בשם "הודעות נעלמות", כך מדווח אתר WABetaInfo, הידוע בהדלפות המרובות שלו על אפליקציית העברת המסרים. הודעות שישלחו במצב הזה יימחקו באופן אוטומטי לחלוטין לאחר זמן מוגדר, ובכך האפליקציה תאפשר למשתמשים להימנע מלחשוף שיחות אישיות לאנשים שמחטטים בסמארטפון שלהם. כלומר, התכונה מסייעת לשמור על צ'אטים כפרטיים באמת, שכן השיחות יהיו מוסתרות, גם אם מישהו מכיר את הסיסמה לסמארטפון שלכם. התכונה נחשפה לראשונה על ידי סנאפצ'ט ולאחר מכן עברה גם לאינסטגרם וטלגרם. ולמרות שהיא עוד לא זמינה לכולם, החברה בודקת אותה על קבוצה קטנה של משתמשים בגרסאות הבטא 2.20.83 ו-2.20.84, ובעתיד הקרוב תשחרר אותה לכלל משתמשי הבטא.

הודעות שמשמידות את עצמן בווטסאפ. WABetaInfo, צילום מסך
הודעות שמשמידות את עצמן בווטסאפ/צילום מסך, WABetaInfo

התכונה החדשה מגיעה כחלק מהשנה מרובת הפיצ'רים החדשים שהחברה מתכננת, ועליה דיווחנו ממש בתחילת 2020. מצב החושך, למשל, הובטח עוד בשנה שעברה ובחודש האחרון שוחרר לכלל המשתמשים, הן למכשירי האייפון והן לאנדרואיד. תכונת "ההודעות הנעלמות", כאמור, קיימת בטלגרם כבר שנים תחת השם "צ'אט סודי", אולם בווטסאפ התעכבו מעט עם השחרור שלה. ווטסאפ היא אפליקציית המסרים הפופולרית ביותר בעולם ובישראל עם מעל למיליארד וחצי משתמשים חודשיים פעילים ומיליארד משתמשים פעילים מדי יום. יתרה מכך, בשירות נשלחים מדי יום מעל ל-65 מיליארד הודעות, או 29 מיליון הודעות מדי דקה. בתקווה, מדובר רק בפונקציה של זמן עד שנראה תכונות נוספות בשירות.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully