וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראה טמטום: כוכבת טיקטוק ליקקה מושב אסלה במטוס במסגרת "אתגר הקורונה" המסוכן

18.3.2020 / 23:53

כוכבת טיקטוק בת 22 תיעדה עצמה מלקקת מושב אסלה במטוס במסגרת "אתגר נגיף הקורונה" ודרבנה אנשים לפעול בצורה דומה. מאוחר יותר פרסמה סרטון בו חשפה את הסיבה האמיתית לאתגר המסוכן שלה

realavalouiise

בעוד רבים ברחבי העולם חיים כיום בבידוד ונוקטים באמצעי זהירות כדי להגביל את החשיפה לנגיף הקורונה, נראה שאחרים - או לפחות משתמשת טיקטוק אחת חסרת אחריות מניו ג'רזי - נוקטים בגישה קצת שונה. בשבת האחרונה פרסמה כוכבת הטיקטוק, אווה לואיז בת ה-21, סרטון שלה מלקקת מושב אסלה בשירותי מטוס כשהיא מנסה להזניק את "אתגר נגיף הקורונה" ולעודד לכאורה משתמשים אחרים לנסות את האתגר. ברשת האשימו אותה בניסיון להשיג תשומת לב - והיא הודתה בהאשמות.

לואיז, שהופיעה פעמיים בתכניתו של "ד"ר פיל" כדי לדבר על ההצלחה הוויראלית שלה וסיפרה שהיא מעדיפה למות צעירה מאשר מכוערת, פרסמה את הסרטון בטיקטוק, שם יש לה 19 אלף עוקבים. מאז הוא הוסר מטיקטוק אך פורסם שוב בטוויטר, שם הוא זכתה ליותר מ-300 אלף צפיות. לצד הסרטון היא כתבה: "בבקשה תחזירו ציוץ כדי שאנשים ידעו כיצד להיות היגיינים במטוס".

צפו באתגר המגעיל שלה:

ברשת נגעלו מהסרטון שלה. "האנושות זה הדבר המגעיל ביותר שקיים", כתבה אחת בתגובה לסרטון ואחר הוסיף: "זה מרתיח אותי כשאני רואה אנשים מתנהגים בצורה כזו מטופשת וחסרת אחריות". משתמש נוסף כתב: "היא תחטוף הרבה יותר מקורונה מהמעשה המטופש שלה" ואחר הוסיף: "טיפשות במיטבה. הדברים שאנשים עושים בשביל פרסום".

"אנחנו צריכים לעצור את נגיף הקורונה. לא להפיץ אותו"

"מה לעזאזל לא בסדר אצלכם"

"אז הכל בשביל לייקים?"

"לא מתחרטת. לא מצטערת.גידלתם דור חובב פרסום מפגר כמוני"

לאחר שכל אמצעי המדיה השונים דיווחו על המעשה חסר האחריות של הכוכבת הצעירה, היא פרסמה סרטון בו חשפה מהי הסיבה האמיתית לאתגר המסוכן שלה. לדבריה מדובר היה בניסוי חברתי בו הצליחה להערים על התקשורת ולמשוך אליה את תשומת הלב כי - שימו לב - היא מתכננת לרוץ לנשיאות ארה"ב. "אמריקה יכולה למ*** לי. אתם כולם סתומים. ראשית, אני רוצה לפנות לתקשורת. כן, אני מדברת אליכם. תודה על הסיקור". היא הוסיפה: "אני לא מתחרטת. אני לא מצטערת. לעולם לא אצטער על מה שעשיתי. אתם גם סתומים. יש סיבה שנגיף הקורונה הורג אנשים מעל גיל 50 כי אתם כולכם אידיוטים שהרסו את המדינה שלנו, את הכלכלה שלנו וגידלו דור חובב פרסום מפגר כמוני".

"האתגר הזה לא אמיתי. אף אחד לא עושה את זה. המצאתי את זה כי ידעתי שזה יגיע לתקשורת במיידי. אתם טיפשים בזה שהפכת את האתגר הלא קיים הזה לבעיה אמיתית ושיתפתם אותה בעולם כי זה מה שאתם עושים, זה מה שאתם עושים למדינה שלנו. אתם קידמתם אותי. אני לא יכולה להאשים אתכם כי אני לוהטת, ברור, אבל אל תגידו שאני השפעה רעה כי בלעדיכם בגלל לא הייתי זוכה לחשיפה עולמית. עבדתי על ד"ר פיל, עבדתי על היוטיוברים ועכשיו עבדתי על כל התקשורת האמריקאית והתקשורת העולמית".

התגובה המלאה שלה:

"נמאס לי שאיזו כלבה אחת בשם קורונה זוכה ליותר פרסום ממני"

בשיחה ל"אינסיידר" הוסיפה: נמאס לי שאיזו כלבה אחת בשם קורונה זוכה ליותר פרסום ממני. רק רציתי למשוך תשומת לב אז ניצלתי את הקורונה ועכשיו אני בחדשות העולמיות. אמא שלי אמרה שהיא גאה בי ששפכתי אור על המגיפה העולמית בזמן שהרכבתי משקפי שמש של פנדי". היא הוסיפה ש"בלונדיניות לוהטות" יכולות להחלים מכל דבר, כך ש"לא נעשה נזק": "אני לא יכולה לחטוף קורונה. בלונדיניות עשירות חסינות לזה. עכשיו כשמשכתי את תשומת לבכם - גזענות זה רע. אנשים הומוסקסואלים הם אנשים טובים. טרנספוביה מגעילה יותר מליקוק אסלה. יום טוב".

הנה עוד ממה שהיא חושבת על הקורונה:

@avalouiise

THIS IS THE OFFICIAL CDC TEST SO IM GOOD ##foryoupage ##fyp ##fy ##foryou

♬ original sound - avalouiise

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully