וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה לא עוצרת את אפל: מכריזה על אייפדים חדשים ועדכון למקבוק אייר

18.3.2020 / 14:32

אחרי ביטול האירוע שהיה צפוי להתקיים בסוף החודש (מרץ), אפל הכריזה על אייפדים חדשים ועדכון למקבוק אייר. אפל עושה זאת בשעה שהחנויות ברחבי העולם, למעט סין, נסגרו עד להודעה חדשה. אם המצב ישתפר, המוצרים צפויים להיות זמינים במהלך חודש מאי

האייפד פרו החדש של חברת אפל/אפל

בצל מגפת הקורונה, אפל מכריזה היום (רביעי) על שני דגמי אייפד פרו חדשים ועל עדכון למחשב הנייד הפופולרי מקבוק אייר. מדי חודש מרץ, אפל נוהגת להכריז על שורה של מוצרים חדשים - בעיקר לעדכן את דגמי האייפד ולעיתים גם את המקבוקים. לרוב מדובר על עדכוני חומרה קלים, ולא על השקת מוצרים חדשים לגמרי או על שינויים משמעותיים. עם זאת, השנה אפל הייתה צפויה להשיק את האייפון המוזל במהלך אירוע שהיה אמור להתקיים בסוף מרץ. אלא שמגפת הקורונה הגיעה גם לארצות הברית, והובילה לביטול האירוע. המוצרים החדשים יהיו זמינים במהלך חודש מאי, וזאת בהנחה כי יהיה שיפור במצב הנוכחי ויהיה ניתן לחזור לשגרה, שכן נכון לעכשיו, כל חנויות אפל בעולם סגורות עד הודעה חדשה.

לראשונה: מקלדת עם משטח נגיעה לאייפד פרו

האייפד פרו החדש יגיע בשתי גרסאות: 11 אינץ' ו-12.9 אינץ', בדומה לדור הקודם. המחיר נותר זהה, ועומד על 799 דולרים לגרסה הבסיסית (כ-3,000 שקלים), ו-949 דולרים (כ-3,617 שקלים), לפני מע"מ מקומי בארה"ב. העדכון המשמעותי ביותר מגיע לידי ביטוי בערכת השבבים החדשה, ה-A12Z Bionic, שכולל מעבד גרפי בעל 8 ליבות וזכה לתואר "חזק יותר מרוב מחשבי הווינדוס". עוד שני האייפדים זוכים למערך צילום חדש, הכולל שלושה חיישנים: חיישן עם עדשה רחבה, חיישן עם עדשה רחבה יותר וחיישן שלישי מסוג LIDAR המזהה עומק בתמונה. למעשה, מדובר בטכנולוגיית מדידת מרחק על ידי הארת המטרה בקרן לייזר.

עוד לראשונה, האייפד יזכה לתמיכה בעכבר. אפל השיקה את מקלדת ה-Magic Keyboard, הכוללת לראשונה משטח נגיעה. מדובר במקלדת עם תאורה אחורית, ועם כניסה נוספת של USB-C דרכה ניתן להטעין את האייפד. המקלדת תהיה זמינה במאי, יחד עם האייפדים החדשים. כמו כן, משתמשי האייפד פרו מהדור הקודם ישמחו לגלות כי היא תתמוך גם באייפדים האלו. עם זאת, מדובר במקלדת לא זולה ומחירה נקבע על 299 דולרים לדגם ה-11 אינץ' ו-349 דולרים לדגם ה-12.9 אינץ'. כלומר 1,140 שקלים ו-1,330 שקלים בהתאמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
האייפד פרו החדש של חברת אפל, דגם 2020. אפל, אתר רשמי
האייפד פרו החדש/אתר רשמי, אפל

מקלדת משופרת ומעבד חדש: המקבוק אייר זוכה לעדכון

עוד הכריזה אפל על עדכון קל למקבוק אייר. מדובר בעדכון חומרתי בלבד, שכן מבחינה חיצונית הוא זהה לחלוטין, למעט עדכון למקלדת. אפל הכריזה בעבר על מקלדת ה-Butterfly שהגיעה לכל דגמי המקבוקים וזכתה לביקורות שליליות בעקבות תקלות רבות. המקבוק אייר יגיע עם מקלדת חדשה, בדומה למקבוק פרו 16 שהושק לפני מספר חודשים. האייר החדש יגיע עם חומרה משודרגת, הכוללת מעבדי אינטל מהדור העשירי, כשהדגם הגבוה ביותר יציע מעבד מרובע ליבות Core i7. עוד אפל הודיעה כי נפח האחסון הבסיסי יעמוד על 256 גיגה במקום 128 שהיה עד כה, כשניתן להרחיב עד 2 טרה. מדובר בשדרוג משמעותי, שלשמחת המשתמשים לא יעלה את המחיר כלל. מחיר המקבוק אייר נותר 999 דולרים, כלומר כ-3,812 שקלים.

המקבוק אייר החדש של חברת אפל, דגם 2020. אפל, אתר רשמי
המקבוק אייר החדש/אתר רשמי, אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully