וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימי הקורונה: ההרחבה שתאפשר לכם לצפות בנטפליקס מהבית עם חברים

19.3.2020 / 9:25

התפרצות נגיף הקורונה הובילה לעשרות אלפי ישראלים שנכנסו לבידוד ולעוד אלפים אחרים שנכנסו להסגר ביתי מרצון. בזמנים אלו, בכל העולם מתחברים לשירותי הזרמת התוכן כדי למלא את הזמן. בדיוק בשביל זה, כדאי שתכירו את הרחבת "Netflix Party"

נטפליקס

בין אם אתם בבידוד או לא, כנראה שנטפליקס תפסה מקום מכובד בשגרת חייכם בשנתיים האחרונות, מאז שהגיעה לישראל. לכן, במיוחד בימי הקורונה, עלינו לעשות כל מה שאפשר כדי לשנות ולשדרג את חוויית הצפייה שלנו בשירות, ועל הדרך לצרף חברים, גם אם לא גרים יחד איתכם, לצפייה משותפת. למעשה, ההרחבה זמינה לכרום כבר שנים, אולם בחודשיים האחרונים היא רואה גידול מסיבי בכמות ההורדות לאור ההשפעה של התפשטות נגיף הקורונה. רבים נשארים בבתים ומסתגרים כדי לשמור על "ריחוק חברתי", אך עדיין רוצים לצפות יחד עם חברים בסדרות וסרטים. המפתחים כבר הספיקו להוסיף בתחילת החודש 7 שרתים נוספים שיפעילו אותה, וזאת על מנת לעמוד בעומס המתחיל להצטבר.

נטפליקס הפכה לערוץ צריכת התוכן העיקרי של הצופה הישראלי. כשהגיחה לפני שנתיים בישראל, רבים לא שיערו וידעו את השלכות השירות על עולם צפיית התוכן בישראל. בין היתר, השירות היה אחראי על הוזלת מחירי הטלוויזיות בישראל ופתח את הדלת לשירותי סטרימינג חדשים כמו פרטנר וסלקום TV. עוד לפני כשנתיים, קיבל השירות התאמות לשפה העברית, לרבות כתוביות, ממשק בשפה המקומית ואפילו חלק מהשמות של הסדרות תורגמו. לנטפליקס, ללא ספק, יש השפעה עצומה על חווית הצפייה שלנו כיום וגם על הדרך שבה אנחנו צופים בטלוויזיה.

הרחבת נטפליקס פארטי. Netflix Party, צילום מסך
הרחבת הצפייה המשותפת בנטפליקס/צילום מסך, Netflix Party

כך תעשו זאת

מצאתם את עצמכם באמצע סדרה או סרט עם חברים, אבל הצפייה נקטעה והחבר נאלץ ללכת או שפשוט לא בא לכם לראות סרט או סדרה לבד? ביוטיוב הדבר התאפשר במשך שנים באמצעות האתר "YouTube Party", אלא שהאתר מציע כעת גם הרחבה לכרום שעושה את אותו הדבר רק עם נטפליקס בשם "Netflix Party". לאחר הורדת ההרחבה, פתחו חדר צפייה חדש ותנו לו כינוי ואז הוסיפו אנשים ובחרו בתוכן בו תרצו לצפות. תוכלו אפילו לדבר עם חברים דרך ההרחבה בזמן הצפייה בתוכנית, באמצעות צ'אט מיוחד שהם שילבו בממשק שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully