וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגום הרצאות בזמן אמת: העדכון החדש של גוגל טרנסלייט

20.3.2020 / 11:00

כשלושה חודשים לאחר שהציגה את התכונה לראשונה, גוגל השיקה באופן רשמי את תכונת התמלול בזמן אמת. העדכון לאפליקציית התרגום, Translate, יאפשר לתמלל במהירות ובקלות כל קובץ אודיו שתרצו לאיזו שפה שתרצו. הכל, כמובן, הודות לבינה המלאכותית של החברה

שירות הטיולים החדש של גוגל/עריכת וידאו:ניר חן

בוידאו: מייקי לוי על שירות הטיולים החדש של גוגל

גוגל הדהימה את העולם כשהציגה בחודש ינואר האחרון תכונת תמלול חדשה שאמורה להגיע לגוגל תרגם - וכעת היא משחררת אותה בעדכון לכלל המשתמשים בעולם. הפיצ'ר החדש באפליקציית התרגום, Translate, תאפשר לכם להקליט שיחה או ריאיון בשפה אחת ובאופן אוטומטי לתמלל ולתרגם אותה לשפה אחרת. כל זאת, כמובן, בזמן אמת וללא כל דיליי בשביל לעבד את המידע. על הנייר זה אולי עלול להישמע פשוט, שכן הטכנולוגיה קיימת כבר לא מעט זמן, גם באפליקציה, אבל ללא ספק מדובר בפיתוח חשוב בתחום, גם אם מדובר בעדכון קטן. תכנות התמלול תהיה זמינה החל מהיום ובמשך הימים הקרובים תתעדכן עבור כלל המשתמשים באפליקציה ברחבי העולם.

Google Translate גוגל תרגם. GettyImages
Google Translate/GettyImages

הפיצ'ר החדש יתמוך כרגע בשפות אנגלית, צרפתית, גרמנית, הינדי, פורטוגזית, רוסית, ספרדית ותאית. מה שאומר בעצם שתוכלו להקשיב לכל אחת מהשפות הללו ולתרגם אותה בזמן אמת, תוך כדי תמלול אוטומטי, לכל אחת מהשפות האחרות. זה יעבוד עבור הרצאות, נאומים ולמעשה לכל סוג של הקלטה כל עוד היא באחת השפות שצוינו. העדכון מגיע כחלק ממהלך של החברה האמריקנית, שהצהירה על הכוונות שלה להתמקד רבות בתחום הבינה המלאכותית. זו למעשה דרך נוספת בה גוגל יכולה ללמד ולאמן את הבינה שלה שתעבוד בצורה מהירה וטובה יותר. בחברה אמרו כי התכונה, כאמור, תהיה זמינה למכשירי אנדרואיד לעת עתה, אולם היא מתוכננת להגיע גם למכשירי האייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully