וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מעודדת אתכם להישאר בבית: משנה את שם הרשת ל-StayHome

22.3.2020 / 9:09

לקוחות פרטנר? פתחתם הבוקר את הסמארטפון ולא הבנתם מדוע שם הרשת אינו פרטנר אלא StayHome? מדובר במהלך של הרשת לעודד את האנשים להישאר בבית, בהתאם להנחיות משרד הבריאות

עריכה: ניר חן

מיליוני לקוחות פרטנר שפתחו הבוקר (ראשון) את הסמארטפון, גילו שהרשת הסלולרית שמופיעה, היא אינה פרטנר אלא "StayHome". מדובר במהלך של הרשת לעודד ולהעלות את המודעות שאזרחי ישראל יהיו בבתים, בהתאם לבקשת משרד הבריאות. ובמידה וכיתוב הרשת עדיין מופיע "פרטנר", העבירו למצב טיסה והחזירו. "פרטנר מצטרפת לקריאות להישאר בבית, לחכות עם משחק הכדורסל עם החברים בפארק ועם הביקור אצל הסבא והסבתא, במטרה לשמור עלינו, לשמור על האהובים עלינו, ולעבור את זה יחד כמה שיותר מהר", אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר.

פרטנר משנה את סימול הרשת. צילום מסך, צילום מסך
מעלה את המודעות להישאר בבתים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות./צילום מסך, צילום מסך

אמש (שבת), רבבות ישראלים יצאו לטייל ברחובות, וכן לבלות בחופי הים ובפארקים העירוניים - חרף הנחיות משרד הבריאות נגד התקהלות. בעקבות האירועים החריגים, שיגר בצהריי היום מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, הודעה חריגה ופנה לישראלים לשוב הביתה ולא לצאת למעט מקרים חריגים. גורם בכיר במשטרה אמר לוואלה! NEWS: "המשטרה מעלה רמת כוננות ותפעל בכוחות מתוגברים. יהיו עוד יותר שוטרים ברחובות ממה שראינו בסוף השבוע, שיטפלו בהתקהלויות ובאכיפה בבתי עסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully