וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לפייק ניוז סביב הקורונה: ארגון הבריאות העולמי משיק בוט בווטסאפ

22.3.2020 / 9:25

בשעה שנגיף הקורונה מתפשט בעולם ובישראל, נראה כי גם הפייק ניוז מצטרף אליו. בארגון הבריאות העולמי החליטו להילחם עם התופעה, והשיקו בוט בווטסאפ שיספק את האינפורמציה העדכנית והאמינה ביותר. כך תוכלו להשתמש בבוט החדש

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

לעשות סדר בפייק ניוז: ארגון הבריאות העולמי השיק במהלך סוף השבוע בוט חדש בווטסאפ, שישים סוף לפייק - ניוז ויביא את כל המספרים המדויקים בנוגע לנגיף הקורונה, בכל אזור שתרצו. ארגון הבריאות העולמי, יחד עם משרד הבריאות, מהווים שניים ממקורות המידע האמינים ביותר על מנת לעקוב אחר ההתפשטות של הנגיף בישראל ובעולם. בשבועות האחרונים דיווחנו על שלל דרכים בהם תוכלו למצוא מידע מהימן אודות ההתפשטות וכעת, ארגון הבריאות העולמי לוקח זאת צעד אחד קדימה ומשיק בוט ווטסאפ מתוחכם למדי, שמלבד להציג לכם את המידע העדכני, יענה לכם גם על כל השאלות החשובות.

כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לקבל את המידע העדכני ביותר, הוא לשמור את המספר +41 79 893 18 92 באנשי הקשר ולשלוח את ההודעה Join. לאחר שתעשו זאת, יעלה תפריט בו תוכלו לבחור מספר או אימוג'י, על מנת לקבל את סוג המידע הספציפי שתרצו. כך למשל, עבור המספרים העדכניים, תשלחו לבוט את הספרה 1, עבור שאלות ותשובות את הספרה 3, עבור עצות נסיעה את הספרה 5 וכו'. לכל אורך השיחה, תוכלו להמשיך לנווט בתפריט באמצעות הקלדת הספרות המתאימות במקלדת. חשוב שוב להדגיש שהרשתות החברתיות בפרט והאינטרנט בכלל, מלאים במידע שגוי ובפייק ניוז. לכן, חשוב מאוד שאת המידע שלכם על נגיף הקורונה תקבלו אך ורק ממקורות מהימנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully