וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gett עוברת למתכונת חירום: מרחיבה את שירותי המשלוחים

חברת Gett מודיעה על הרחבת פריסת שירות המשלוחים לכל חלקי הארץ באופן מידי. השירות יהיה זמין ברחבי ישראל ללקוחות פרטיים ובעלי עסקים. "אנו נערכים להרחבת השירותים שלנו בהתאם לצו השעה ובהתאם להנחיות הקפדניות של משרד הבריאות", אמר מרק און, מנכ"ל החברה

GettDelivery   גט דליברי. יעל אמיר,
״נערכים למתכונת חירום״:/יעל אמיר

Gett מודיעה על הרחבת פריסת שירות Gett Delivery לכל חלקי הארץ באופן מידי. החל מהיום השירות יהיה זמין ברחבי ישראל ללקוחות פרטיים ובעלי עסקים בין השעות 08:00 ועד 23:00 וזאת בעקבות זינוק חד בביקושים שנרשם בימים האחרונים. מארק און, מנכ"ל Gett ישראל: "במסגרת הצעדים שננקטים על ידי משרד הבריאות כמשני זהירות מחשש להדבקות, הרי שהאפשרות של אזרחי המדינה להתנייד הולכת ומצטמצמת. מאחר וקיימת סבירות שהנסיעה במונית תהפוך להיות האפשרות המרכזית להתניידות ממקום למקום עבור חלקים בציבור הרי שאנו נערכים להרחבת השירותים שלנו בהתאם לצו השעה ובהתאם להנחיות הקפדניות של משרד הבריאות".

המשתמש מקבל את מחיר השליחות מיד עם הזנת היעד המבוקש. עד כה צי Gett Delivery עבד במקביל לצי נהגי המוניות של החברה, כאמור בעקבות צו השעה והזינוק החד בביקושים החברה מודיעה על הרחבת המענה ללקוחות, לעסקים והן עבור הנהגים עצמם. הפלטפורמה של Gett Delivery מאפשרת ללקוחות לקבל ולשלוח חפצים, חבילות וכל משלוח עד הבית, כולל חבילות מהדואר ובמקביל - מאפשרת גם לעסקים, ספקים קטנים וגדולים כאחד לקיים מערך משלוחים והפצה. בשל המצב והצפי בעלייה לדרישה בנסיעות אישיות, החברה הרחיבה את מסלולי הפעילות של הנהגים וכעת מציעה להם לחלוק את נסיעות צי הפרימיום, מרחיבה את זמינות נסיעות הבונוס העתידיות ומזמינה נהגים להצטרף לצי הנסיעות העסקיות.

  • עוד באותו נושא:
  • גט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully