וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את "המגן": האפליקציה החדשה של משרד הבריאות לבדיקה אם הייתם ליד חולה קורונה

משרד הבריאות מציג את אפליקציית "המגן", שאוספת את נתוני המיקום של המשתמשים ומתריעה באופן מיידי אם הם היו בסמוך לחולה קורונה. האפליקציה, שמתעדכנת בזמן אמת מול נתוני משרד הבריאות, זמינה כבר עכשיו להורדה ללא תשלום דרך החנויות של אפל וגוגל

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

בסרטון: נשיא המדינה פונה לאזרחים בבקשה להפסיק לנהוג בהנחיות ההשבתה כימי חופשה.

משרד הבריאות השיק הערב (ראשון) את "המגן" - אפליקציה לאומית למניעת התפשטות נגיף קורונה. מדובר באפליקציה משלימה לאיכון שמבצע השב"כ לקווי הטלפון הניידים. האפליקציה מאפשרת זיהוי של מגעים בין חולים מאומתים לבין אנשים שבאו עימם במגע ב-14 ימים שקדמו לאבחון המחלה אצל החולה. למעשה, האפליקציה "עוקבת" אחר מיקומכם ולאחר מכן, במשרד הבריאות מבצעים הצלבה בין הדוחות האפידמיולוגים לבין רשימת המיקומים שבהם הייתם וכך יודעים אם הייתם במגע עמם.

במשרד הבריאות הדגישו כי האפליקציה אכן שומרת רשומות אודות היכן הייתם מאז שהפעלתם אותה, אולם היא שומרת את המידע הזה אך ורק על המכשיר עצמו. כאמור, לאחר מכן היא מצליבה בין המידע האישי הזה לבין נתוני המחקר האפידמיולוגי המעודכנים, שנמצאים באתר משרד הבריאות ובמפות הוירטואליות שיצרה. נתוני משרד הבריאות מתעדכנים כל הזמן ונשלחים לסמארטפון שלכם באופן חד צדדי לצורכי הצלבה וריענון. ברגע שהאפליקציה תזהה הצלבה בין רשומות המיקומים שבהם היו המשתמשים לבין אלו שבחקירה של החולים המאומתים, היא תפנה אותם לאתר משרד הבריאות, שיאפשר להם לדעת מה הצעדים הלאה וכן לדווח למשרד על בידוד ביתי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
השוק העירוני בחדרה, 22.3.2020. שלומי גבאי
האפליקציה תתריע אם הייתם בסמוך לחולה קורונה בשבועיים האחרונים/שלומי גבאי

את האפליקציה פיתחו בישראל והיא מצטרפת לשורת כלים הזמינים למעקב אחר מיקומי חולי הקורונה. משרד הבריאות מעדכן כמעט בכל יום על חולי קורונה חדשים ועל המסלול שלהם בישראל כדי להבין אלו אנשים צריכים להיכנס לבידוד תחת ההנחיות החדשות. עם זאת, ככל שמספר החולים ממשיך לעלות, נהיה קשה יותר ויותר להתעדכן במיקומים המדויקים שבהם היו כל החולים בנגיף. לשם כך, האפליקציה תאפשר לאנשים לקבל את המידע הזה באופן מיידי וללא כל התעסקות. את "המגן" תוכלו להוריד כבר עכשיו ללא תשלום בחנויות של אפל וגוגל ללא תשלום ולאחר הפעלה ראשונית, ניתן לסגור את האפליקציה בכל רגע שחפצים בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully