וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להפיג את תחושת הבדידות": טינדר מאפשרת למשתמשים למצוא חברים מרחבי העולם

23.3.2020 / 9:25

מדינות ברחבי העולם נכנסו לסגר כללי ואזרחים רבים מצאו את עצמם בבידוד ביתי. לשם כך, טינדר חשפה כי תציע את שירות ה"דרכון" שלה בחינם, כדי לסייע לאנשים להפיג את תחושת הבדידות. התכונה מאפשרת למצוא אנשים מרחבי העולם ולא רק באזור שלכם

צילום: דוברות עיריית חיפה, מאיה הורודניצ'אנו, כבאות והצלה מחוז חוף, בית החולים אסותא, בית החולים הדסה עין כרם, עריכה: עמית שמחה

מרגישים בודדים בבית? טינדר מציעה את תכונת ה"דרכון" החדשה, שמאפשרת לכם לדבר עם אנשים אחרים בבידוד מרחבי העולם, בחינם לחלוטין. הצוות של אפליקציית ההיכרויות מכיר בכך שהרבה מאוד אנשים כיום מרגישים בודדים, כתוצאה מהבידוד העולמי שהביא איתו נגיף הקורונה. לשם כך, החל מהשבוע הבא טינדר תציע את התכונה הבינלאומית לכלל המשתמשים שלה, הן המשלמים והן בגירסה החינמית, עד לסוף חודש אפריל. פיצ'ר ה"דרכון", כאמור, מאפשר לאנשים להחליק ימינה ושמאלה על אנשים אחרים, בדיוק כמו במצב הרגיל בו פועלת טינדר, אולם כעת היא מאפשרת להגדיל את טווח החיפוש למדינות אחרות, גם אם אינכם נמצאים שם.

התכונה זמינה כבר זמן מה דרך מנויי ה"טינדר גולד" וה"טינדר פלוס" שהחברה מציעה. בהודעה שנשלחה לכל העובדים אודות ההחלטה, אמר מנכ"ל החברה, שר דובי, כי ההחלטה תעניק לקהילת טינדר "את הטכנולוגיה לשתף, ללמוד ולהקשיב לאנשים שחווים את אותו המצב במדינות שונות, בתקופת בידוד שטרם נראתה כמותה בעולם". באמצעות התכונה, משתמשים יכולים לחפש אנשים לפי עיר מגוריהם, או אפילו "להניח סיכה", כמו באפליקציית המפות, בכל מקום על המפה העולמית על מנת למצוא שם אנשים. בטינדר מקווים שהמשתמשים יוכלו להעביר את עצמם מחוץ להסגר והבידוד הביתי לכל מקום בעולם.

פורפילים טינדר. טינדר, אתר רשמי
טינדר/אתר רשמי, טינדר

נוסף על כך, מחלקת מציאת ההתאמות בטינדר השיקה גם תכונה שתאפשר להזרים וידאו בשידור חי לאפליקציה, ממש כמו ברשתות חברתיות אחרות לדוגמת פייסבוק ואינסטגרם. לאחר מכן, אנשים אחרים יוכלו לדפדף בין השידורים החיים באזור שלהם ולהגיב עליהם, כך שאולי עתידית, השיחה תוכל לעבור להודעות פרטיות. ללא ספק, אנשים ברחבי העולם חשים כרגע מבודדים לאור ההנחיות ה"ריחוק החברתי" החדשות ובמדינות מסוימות, נאמר לאזרחים להישאר בבתים. עם זאת, אנשים ממשיכים לחפש חברים שאיתם יוכלו לדבר מהבית ואולי, בסופו של דבר, גם לראות אותם באופן אישי כשהתפרצות הקורונה סוף סוף תסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully