וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשבר הלב": ברשת מגיבים על סגירת סניפי מקדונלד'ס בישראל

רשת המזון המהיר, מקדונלד'ס, הודיעה כי תסגור את סניפיה בישראל בעקבות נגיף הקורונה. בשלב זה, מקדונלד'ס תפעיל רק 5 מסעדות במתכונת חירום. ברשתות החברתיות מתאבלים על סגירתה הזמנית, ואספנו את התגובות הטובות ביותר

אימג'בנק GettyImages

בעקבות משבר הקורונה, גם רשת המזון המהיר, מקדונלד'ס, נאלצה לסגור הבוקר (ב') את סניפיה בישראל. "ביי עכשיו, להתראות אחר כך", נכתב בהודעות פייסבוק ו-SMS של מקדונלד'ס ישראל. "לאור משבר הקורונה, מקדונלד'ס ישראל החליטה לסגור את כל מסעדותיה ולהפעיל רק 5 מסעדות במתכונת חירום, שיספקו אוכל חינם לבתי חולים, צוותי מד"א וכוחות הביטחון. מקווים לשוב לשגרה במהרה". הרשת עובדת בישראל כבר למעלה מ-25 שנים והפכה כבר לסמל של זמינות עם סניפים שפתוחים עד שעות מאוחרות פרוסים בכל מקום.

סגירתה של מקדונלד'ס צפויה להיות בכל העולם, כך שישראל אינה חריגה. במקביל לפרסום של הרשת בישראל היא הודיעה על סגירת סניפים גם בבריטניה. רק 12 שעות טרם פרסום ההודעה, העלתה מקדונלד'ס ישראל פוסט ברוח שונה: "לקוחות יקרים, הרחבנו את פריסת המסעדות בשבילכם ופתחנו עוד מסעדות לטייק אוויי, מק דרייב ומשלוחים". גם ברשת, הישראלים התכנסו לחלוק עם הסניפים כבוד אחרון לפני סגירתם הזמנית.

  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully