וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים למלחמה בקורונה: טים קוק ומארק צוקרברג יתרמו מיליוני מסכות

24.3.2020 / 9:00

בעוד שהעולם נלחם בנגיף הקורונה, נראה כי קיים מחסור חמור במסכות וציוד מגן לרופאים ולאזרחים. בתעשיית ההיי-טק העולמית, התגייסו למלחמה בנגיף הקורונה. טים קוק, מנכ"ל אפל, ומארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, הודיעו כי יתרמו מיליוני מסכות מגן

האייפד פרו החדש של חברת אפל/אפל

בוידאו: האייפד פרו החדש של אפל

טים קוק, מנכ"ל אפל, חשף במהלך סוף השבוע כי חברת הטכנולוגיה הענקית תורמת מיליוני מסכות לצוותים הרפואיים ברחבי ארצות הברית ובאירופה. ההודעה של טים קוק מגיעה לאחר שעשרות חברות ומעשירי העולם חשפו כי הם תורמים מיליארדי דולרים למאבק בהתפשטות הנגיף שהדביק כבר למעלה מ-300 אלף אנשים ברחבי העולם. ביל גייטס, למשל, תרם למאבק בקורונה 100 מיליון דולרים. לעומת זאת, ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון, חטף ביקורת רבה בשבועות האחרונים על תנאי העבודה של פועליו במחסני החברה, כשהטענה העיקרית היא המחסור בציוד מגן. בזוס הגיב כי הוא הזמין מיליוני מסכות עבור עובדיו, אך יש מחסור עולמי.

סגן נשיא ארצות הברית אישר את דבריו של קוק במסיבת עיתונאים: "אני והנשיא שמענו ישירות מאפל כי הם תורמים שני מיליון מסכות למאבק בנגיף שמשתולל בכל קצוות המדינה שלנו. הם יעבדו עם הממשל שלנו על מנת לחלק אותן". נוסף על כך, גם מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד הרשת החברתית פייסבוק, הודיע ביום ראשון האחרון כי הוא תרם 720 אלף מסכות לעובדי מערכת הבריאות וכי החברה מחפשת עוד ציוד רפואי הזמין לרכישה, על מנת לתרום גם אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully