וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפס מגע": דומינוס פיצה משיקה "שירות" משלוחים חדש

לאחר שנקטה במספר צעדים במטרה לסייע במניעת התפשטות נגיף הקורונה, דומינוס פיצה משיקה שירות משלוחים חדש שנועד כדי להימנע ממגע ישיר בין השליח ללקוח: "שירות מסירת פיצע ללא מגע". השירות זמין בכל סניפי הרשת שמבצעים משלוחים

לאור התפרצות וירוס הקורונה, דומינו'ס פיצה נוקטת בשורת צעדים במטרה לסייע במניעת התפשטות הווירוס, ובכדי לשמור על בריאות לקוחותיה ועובדיה. במסגרת זו מאפשרת הרשת שירות "מסירת פיצה ללא מגע" המספק אפשרות להזמין מוצרים מהתפריט של דומינו'ס תוך הקפדה על "אפס מגע" בזמן מסירת המשלוח. השירות יושם החל מסוף השבוע שחלף, וזמין בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ. "בימים לא פשוטים אלו, בראש ובראשונה עומדת לנגד עינינו הדאגה ללקוחותינו, לעובדינו ולבני משפחותיהם. אנו משיקים שירות, המאפשר לכל לקוח על פי בחירתו, לקבל את המוצרים שהוא הזמין, ללא מגע פיזי עם השליח שיספק את הפיצה עד דלת הכניסה", אמר יוסי אלבז, מנכ"ל דומינוס פיצה.

שירות מסירת המשלוח ללא מגע מוצע בכל הזמנה. לקוחות המעוניינים בכך יעדכנו את הטלפן או באפליקציה וההזמנה תגיע לביתם ותתבצע ללא מגע פיזי בין השליח ללקוח. השירות יתאפשר למשלמים בכרטיסי אשראי או באמצעות אפליקציית התשלום BIT. לקוחות המזמינים שירות זה, יקבלו את המשלוח שלהם על פי הגדרות השירות הבאות: ברגע שהשליח יגיע לבית הלקוח, הוא יניח קופסת פיצה ריקה על מפתן דלת הכניסה. על גבי הקופסא הריקה שתשמש כבסיס, יונחו המוצרים שהוזמנו, זאת כמובן כדי להימנע מהנחת המוצרים ישירות על הרצפה. השליח יודיע ללקוח שהמשלוח הגיע על ידי צלצול בפעמון או בשיחת טלפון. השליח יתרחק מרחק של שני מטר לפחות ממפתן הדלת של הלקוח וימתין לאישור הלקוח. לאחר אישור הלקוח, השליח ייצא חזרה לדרכו.

שירות מסירת המשלוחים המתואר הוא צעד נוסף בשורת פעולות שביצעה ומבצעת הרשת במטרה לסייע במניעת התפשטות הנגיף בישראל. הרשת כבר החלה, כחלק מחובתה לשמור על ביטחון לקוחותיה ועובדיה, לבצע לכל עובדיה מדידות חום גוף לפני תחילת המשמרת, וכל השליחים מצוידים בכפפות חד פעמיות לביצוע כל משלוח. במקביל לכך, לאור ההנחיות החדשות מצד הרשויות, הוחלט על ביטול האפשרות לקנייה או איסוף של פיצות מהסניף, ומניעת כניסת קהל לסניף וזאת מתוך כוונה להבטיח שלא תיווצר התאספות של מעל 10 אנשים בחלל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully