וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי מוכר מעיל של וולט": ברשת מנסים למצוא דרכים לעקוף את הגבלת ה-100 מטרים

הגבלה של 100 מטרים, אבל לא לעובדים חיוניים: הנחיות משרד הבריאות החריפו, כצעד למלחמה בנגיף הקורונה. עם זאת, הובהר כי לצד עובדים חיוניים אחרים, שליחי המזון ימשיכו לפעול כרגיל. ברשת לא פסחו על ההזדמנות לבדוק כיצד גם הם יצליחו לעקוף את ההגבלה החדשה

עריכה: ניר חן

תקנות החירום להגבלת התנועה, שנועדו לבלום את התפשטות נגיף הקורונה בישראל, נכנסו אתמול (רביעי) לתוקף בשעה 17:00 וצפויות להימשך שבוע, נכון לעכשיו. הן כוללות איסורים משמעותיים לציבור, הכוללים הגבלת יציאה מהבתים עד למרחק של מאה מטרים מהם, מלבד צרכים חיוניים מסוימים בלבד, צמצום משמועתי בתחבורה הציבורית עד ל-25% מפעילותה ומגבלות נוספות גם על מקומות העבודה שממשיכים לפעול, בהם שמירה על מרחק ובדיקת חום לעובדים. לצד האיסורים הללו, במדינה החליטו להמשיך לאפשר לשליחי מזון לפעול, מה שעורר ברשת לא מעט תגובות משעשעות, כמו תמיד.

אחת מחברות השילוח המוכרות ביותר באזור המרכז היא כמובן וולט, עליה דיברנו לא מעט בשבועות האחרונים. נכון להיום, מדובר באחת החברות היחידות שמספקות שירותי הזמנות ממסעדות באמצעות צי של שליחים. לאור ההנחיות החדשות ובמיוחד זו שמאפשרת להם להמשיך לעבוד, כשרבים אחרים נותרו להישאר בגבול 100 מטרים מביתם, רבים ברשת יצאו לצחוק ולתהות - "איך הופכים לשליחים?". אספנו את הציוצים הטובים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully