וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל המבודדים בעולם: פורנהאב פתחה גישה לשירות הפרימיום שלה - בחינם

עם למעלה ממיליארד אזרחים בבידוד ברחבי העולם, אתר התכנים הפורנוגרפיים, פורנהאב, פותח את שירות הפרימיום שלו לכולם - בחינם לחלוטין וללא הצורך להזין פרטי אשראי. ההטבה תהיה זמינה עד ה-23 באפריל, כשבאתר מקווים שזה יספק תמריץ לאנשים להישאר בבתים

פורנו במשקפי מציאות מדומה/עריכה: רן צ ימט

נגיף הקורונה פגע בעולם בעוצמה חסרת תקדים, שהובילה ראשי ממשלה, בזה אחר זה, להטיל סגר ולהגביל את מרחב התנועה של האזרחים - מה שהכניס מיליארדים לבידוד. בדיוק על מנת לתמוך במאבק העולמי נגד הקורונה, אתר הפורנו הגדול ביותר בעולם, פורנהאב, מאפשר לכל האנשים בעולם, הנמצאים בבידוד וגם אלו שלא, לקבל גישה לשירות הפרימיום שלהם ללא תשלום וללא כל הגבלות צפייה. הצעד מגיע גם, ככל הנראה, במטרה להשאיר את האנשים בביתם. אתר הפורנוגרפיה הצהיר כי כלל המשתמשים יוכלו להירשם ולהתחבר לשירות מבלי להזין את פרטי האשראי שלהם, וזאת עד ה-23 באפריל.

רק לפני כשבועיים דיווחנו על כך שהאתר פתח את שירות הפרימיום שלו בפני התושבים באיטליה. 60 מיליון מהם נכנסו לסגר מלא לאחר שמספר הנדבקים והקורבנות זינק בצורה חסרת תקדים. כעת, מאחר ובכל העולם מתמודדים עם הנגיף, כשחלק מהמדינות אף בדרכן להשוות את מספרי הנדבקים עם אלו של איטליה, בפורנהאב החליטו להרחיב את ההטבה שלהם לכל העולם. "מאחר וכמעט מיליארד איש בהסגר ברחבי העולם בגלל נגיף הקורונה, חשוב מאוד שנגיש עזרה על מנת לספק להם דרך מהנה להעביר את הזמן בבתים. אנו מקווים שהרחבת ההטבה שלנו לכלל המשתמשים בעולם תספק תמריץ מספיק טוב כדי להשאיר עוד כמה אנשים בבית", אמר קורי פרייס, סגן נשיא האתר.

פורנהאב מאפשרת לאיטלקים להתחבר לשירות הפרימיום שלה בעקבות נגיף הקורונה. פורנהאב איטליה, צילום מסך
פורנהאב מאפשרת לכולם להתחבר לשירות הפרימיום - בחינם/צילום מסך, פורנהאב איטליה

כמו כן, פורנהאב הודיעה כי תתרום בתקופה הקרובה חלק מהרווחים שהיא מקבלת מ-Modelhub - אתר בת של החברה, שמסייע ליוצרים למכור את התוכן שלהם לבתי חולים. "פורנהאב החליטה לתרום את ההכנסות מאתר Modelhub בחודש מרץ על מנת לעזור להתגבר על מצב החירום", כך נכתב בהודעה שמופיעה כשפותחים את האתר באיטליה. "כדי לארח לכם חברה בבית במהלך השבועות האלו, תוכל לגשת בחינם ל- Pornhub Premium לאורך כל החודש ללא הצורך בכרטיס אשראי". עוד האתר תורם 85 אחוזים מההכנסות שלו ממכירת סרטונים על מנת לסייע למציגים שהעבודה שלהם נפגעה בגלל הנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully