וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה נייר טואלט צריך להסגר? האתר שירגיע אתכם בבית

הבהלה לנייר הטואלט קיימת בעולם ולא רק בישראל, ובשעה שבישראל לא קיים מחסור וגם לא צפוי להיות מחסור, נראה עדיין אנשים רבים בוחרים להצטייד בשקיות רבות של גלילי נייר טואלט. אך האם הם באמת צריכים כל הרבה נייר? במיוחד בשביל זה, השיקו אתר חדש שיענה על השאלה

צילום: דוברות ראש הממשלה

למרות כל ההצהרות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, כי הסופרים ימשיכו להיות פתוחים גם במקרה של הסגר מלא בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, נראה כי מה שמעסיק את הישראלים זה לרכוש נייר טואלט - וכמה שיותר. זה לא שיש מחסור בנייר טואלט, וגם זה לא בגלל שאין בישראל מפעל וקיים חשש לחוסר עתידי. אך כמה באמת נייר טואלט צריך והאם הבהלה של הישראלים מוגזמת? בן ססון והאומן סאם האריס מלונדון, פיתחו אתר חדש שיעזור לחשב על פי ההרגלים היומיים שלכם, כמה נייר טואלט אתם צריכים להסגר. לטענתם, מעל לחמישה מיליון משתמשים כבר הספיקו להשתמש באתר. לטענתם, האתר עוזר להרגיע אנשים שמבינים שאולי רכשו יותר מדי נייר טואלט, וכך גם לשים סוף למחסור שקיים בבריטניה.

מחשבון נייר טואלט. צילום מסך, צילום מסך
מחשבון נייר טואלט/צילום מסך, צילום מסך

האתר מאפשר לחשב כמה גלילי נייר טואלט יש לכם, וכמה פעמים אתם הולכים לשירותים ביום. עוד ניתן להוסיף למשוואה בכמה מלבני נייר אתם משתמשים בכל פעם שאתם הולכים לשירותים, כמה מלבנים יש בגליל (במידה ומדובר בגליל עם כמות כפולה), וכמה אנשים אתם נמצאים בבית. אחרי שבחרתם את כמות נייר הטואלט שיש לכם וכמות הפעמים שאתם הולכים לשירותים, תוכלו לקבל את התשובה החשובה ביותר: לכמה זמן זה יספיק לכם. אתם צפויים להיות מופתעים כשתגלו כי הנייר שברשותכם יספיק להרבה יותר זמן ממה שאתם חושבים, ואולי הבהלה לרכוש כמה שיותר גלילים היא מעט מיותרת. האתר זמין בקישור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully