וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה רעה לגיימרים: סוני תאט את קצב הורדת המשחקים בפליסטיישן

בשעה שנגיף הקורונה מתפשט בעולם, מאות מיליוני בני אדם נמצאים בהסגר בבית, והעומס על האינטרנט מורגש באירופה. האיחוד האירופי דרש מנטפליקס, יוטיוב ואמזון, להוריד את רזולוציית השידורים, וכעת גם סוני הודיעה כי תאט קצב הורדת משחקים

יח"צ - חד פעמי

אחרי נטפליקס, יוטיוב ואמזון, כעת הגיעה התור של סוני: בשעה שמיליוני אנשים נמצאים בבתים, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, באירופה בעיקר מדווחים על עומס רב על תשתיות האינטרנט. כתוצאה מכך, האיחוד האירופי ביקש משירותים רבים להוריד רזולוציות שידור, בניסיון לפתור את העומס. כעת סוני הודיעה כי תאט את מהירות הורדת המשחקים, בניסיון להוריד את העומס העולמי משירותי האינטרנט. מדובר בהורדת משחקים מהחנות בלבד, כשבחברה מדגישים כי רק קצב הורדת המשחקים ירד, וכי שירותי האונליין האחרים ימשיכו לעבוד כרגיל, לרבות האפשרות לשחק עם חברים.

בחברה טוענים כי המשמעות של המהלך היא שגיימרים יחוו אינטרנט איטי יותר, או ידרשו להוריד את המשחק בשעות אחרות, וכאמור - הבטיחו כי שירותי משחקי האונליין ימשיכו לעבוד ללא שום דיליי. "נמשיך לנקוט בפעולות הראויות כדי לעזור ולהבטיח את יציבות האינטרנט, בשעה שהסיטואציה ממשיכה להתפתח", כתבה סוני בפוסט שפורסם באתר החברה. ההחלטה של סוני נכנסה לתוקף באירופה וארצות הברית, וכרגע עדיין לא ברור האם זה תקף גם לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully