וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך סירק את עצמו ככה?": הרשת מגיבה לנאום של בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נכנס לבידוד מרצון, אחרי שהיועצת שלו נדבקה בנגיף. "החלטתי להיכנס לבידוד מרצון, כדי לתת דוגמה אישית", אמר. בנאום שבו הודיע על הנחיות חדשות, פתח נתניהו ואמר כי את האיפור והשיער עשה בעצמו. הרשת הגיבה, ואספנו את הציוצים הטובים ביותר

צילום: דוברות רה"מ

"איפור ושיער עשיתי לבד היום. אני בבידוד", אמר בנימין נתניהו, ראש הממשלה, בפתיחת הנאום שקיים היום (שני), ובו הודיע על שורת צעדים חדשים במלחמה בנגיף הקורונה. נתניהו נכנס לבידוד, מכיוון שהיועצת שלו לענייני הכנסת והחרדים, רבקה פאלוך, נדבקה בווירוס. "למרות שהבדיקות הרפואיות בענייני עדין לא הסתיימו, החלטתי להיכנס לבידוד מרצון, כדי לתת דוגמה אישית", ציין נתניהו בפתח ההצהרה. בהמשך נודע כי התקבלו תוצאות הבדיקה של נתניהו - שיצאו תקינות, והוא לא נדבק בנגיף. במהלך הנאום, הודיע על שורה של הגבלות נוספות כמו חופה וקידושין שייערכו בחוג משפחתי מצומצם, בלי אורחים ובלי מוזמנים. הלוויות יתבצעו בהשתתפות של עד 20 בני אדם, ובריתות שבהן תאושר השתתפות של עשרה אנשים. כל זה כפוף לשטח פתוח בלבד, ותוך שמירה על המרווח האישי הדרוש של שני מטרים לפחות בין אדם לאדם.

ההנחיות החדשות יאושרו בישיבת ממשלה שמתכנסת אחרי ההצהרה של נתניהו. במקביל למגבלות התנועה, הממשלה צפויה לאשר גם צמצום נוסף בשוק העבודה, מ-30% - עד ל-15%. "תהיינה החרגות מסוימות, אבל זאת התוצאה שאנחנו מכוונים אליה - 15%", הבהיר נתניהו. ראש הממשלה הודיע כי כחלק מהמגבלות, הוא הנחה את כוחות הביטחון לערוך מבצע מוגבר בשכונות וביישובים שבהם מתבצעות הפרות, שלדבריו, "מסכנות את החיים של כולנו". הוא ציין כי כוחות הביטחון והאכיפה מתחילים כעת במבצע. "זאת הפקרות ממדרגה ראשונה", הדגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully