וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו אין קורונה: חברת OnePlus תשיק מכשיר דגל חדש ב-14 באפריל

31.3.2020 / 9:32

בשעה שיצרניות רבות דוחות את ההשקות, ואף מבטלות אותן לגמרי, נראה כי יש חברות שמתעקשות להמשיך כאילו לא קרה כלום. חברת OnePlus הודיעה כי תשיק מכשיר דגל חדש. בינתיים, נראה כי הכל כבר דלף, לרבות תמונות ומפרטים

OnePlus

כאילו הכל כרגיל: חברת OnePlus תשיק את מכשיר הדגל החדש, ה-OnePlus 8 בעוד שבועיים בלבד: ה-14 באפריל. החברה הודיעה על כך בהפתעה בחשבון הטוויטר שלה והוסיפה כי השידור יעבור דרך עמוד היוטיוב של וואן פלוס ודרך האתר הרשמי שלהם. לעומת שנה שעברה, בה מנכ"ל החברה אינו חשף על מה האירוע, הפעם הם לא השאירו שום מקום לדמיון והבהירו כי הם מקיימים אותו על מנת לחשוף את הדגם השמיני בסדרת הדגל שלהם. עוד נראה כי המכשיר יחשף לצד הסלוגן "להוביל עם מהירות", מה שלבטח אומר שנראה שיפורים משמעותיים בתחום החומרה.

כמו כן, מההזמנה שפרסמה החברה, אפשר להניח גם כי היא עתידה לשחרר את הטלוויזיה החכמה, עליה הכריזה לפני מספר חודשים, גם לשווקים אחרים. על פי השמועות, סדרת הוואן פלוס 8 צפויה להגיע בשלושה דגמים: לייט, גרסה רגילה והפרו, שככל הנראה תיחשף בעתיד ולא באירוע המרכזי. הדגם הרגיל צפוי להגיע עם מסך בקצב רענון של 90 הרץ ואילו הפרו עם מסך בקצב רענון של 120 הרץ, כמו שראינו בסדרת הגלקסי S20. עוד על פי ההדלפות מהחודשים האחרונים, המצלמה הקדמית תעבור לקדמת המסך ולא תהיה משולבת כחלק ממנוע כמו בדגמים הקודמים. כך או כך, שניהם צפויים לכלול את ערכת השבבים העדכנית ביותר, סנאפדרגון 865 וכן יכולות דור חמישי.

כמו כן, הסמארטפון החדש צפוי להיות הראשון מתוצרת החברה שכולל מערך צילום מרובע. החיישן הראשון הוא Sony IMX689 עם 48 מגה פיקסל. נתונים דומים אפשר למצוא גם בחיישן השני, כשהחיישן השלישי הוא 8 מגה פיקסל והרביעי 5 מגה פיקסל, שיסייע לצילום טוב במצבים השונים. עוד על פי השמועות, החיישן הראשי יגיע עם מפתח צמצם של f/1.78, בזמן שהשני יהיה לצילום רחב ויגיע עם מפתח צמצם של f/2.2. חיישן ה-8 פיקסל צפוי להגיע עם זום אופטי של פי שלושה. לעומת שני הדגמים הבולטים, דגם הלייט צפוי לכלול ערכת שבבים זולה יותר של חברת מדיה-טק ועם מערך צילום כפול בלבד. למרות שלא נשארו הרבה פרטים, נראה כי את השאר נדע ב-14 באפריל, באירוע שיתקיים ככל הנראה בצורה מקוונת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully