וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת הבית הלבן, אפל מתגייסת: האפליקציה שתגלה אם אתם חולי קורונה

2.4.2020 / 9:00

בשעה שארצות הברית הפכה למוקד בעל ההתפרצות הגדולה ביותר של נגיף הקורונה, והשלישי במספר הקורבנות, אפל התגייסה למשימה לבקשת הבית הלבן. החברה השיקה אפליקציה שתעזור למשתמשים להגן על עצמם, ולבדוק האם נדבקו בנגיף

צילום: לע"מ, עריכה: שאול אדם

לבקשת צוות משימה לקורונה בבית הלבן, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), והסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חירום, אפל השיקה אפליקציה שנועדה לעזור לממשל להתמודד אל מול הנגיף שמתפשט במהירות ברחבי ארצות הברית. האפליקציה תאפשר לבדוק איזה סימפטומים המשתמשים חווים והאם זה תואם לקורונה, ואולי החשוב מכל, לקבל אינפורמציה אמינה ומדוייקת שמגיעה מהמרכז לבקרת מחלות. הבית הלבן נתפס כלא מוכן בשעה שהמגפה החלה להתפשט בניו יורק, וזמן קצר אחר כך, גורמים בבית הלבן פנו אל אפל בבקשה שיעזרו לפתח אפליקציה בנושא.

האפליקציה והאתר שאפל השיקה, מאפשרים למשתמשים לקבל תשובות על שורה של גורמי סיכון, לצד מידע נוסף כמו חשיפה אחרונה לנגיף, וסימפטומים. אחר כך, המשתמשים יקבלו המלצות מהמרכז לבקרת מחלות, לרבות הדרכה לגבי התרחקות חברתית, בידוד עצמי, כיצד לעקוב אחרי הסימפטומים, האם מומלץ לבצע בדיקה ומתי לפנות לספק רפואי. האפליקציה של אפל לא נועדה להחליף את ההוראות של שירותי הבריאות, או ההנחיות של הרשויות, אך היא בהחלט נועדה להעלות מודעות.

אפל אייפון. GettyImages
האפליקציה של אפל תגלה לכם אם אתם חולים בנגיף הקורונה/GettyImages

ארצות הברית הפכה למדינה השלישית בעולם שנפגעה בצורה המשמעותית ביותר מהמשבר, אחרי איטליה וספרד. מניין הקורבנות עבר את ה-3,400, ועקף בצורה משמעותית את מספר המתים בסין. כשלושה מכל ארבעה אמריקנים - כ-245 מיליון בני אדם - נמצאים או צפויים להימצא תחת סגר, בעוד מדינות נוספות מאמצות צעדים מחמירים כדי לנסות להיאבק בהתפשטות הנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully