וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית אשדוד משיקה פלטפורמה דיגיטלית לתמיכה בעסקים הקטנים

הפלטפורמה מאפשרת לעסקים בעיר לפתוח חנויות מקוונות בחינם ולהיכנס לזירת העסקים הדיגיטלית של העיר ובכך להמשיך ולהפעיל את העסק בימי הקורונה. כמו כן, הקימה העירייה פלטפורמת מימון המונים לעסקים בעיר באתר HeadStart

העיר אשדוד חוף הים נדל"ן מגדלים. ShutterStock
אשדוד משיקה פלטפורמה לתמיכה בעסקים הקטנים./ShutterStock

עיריית אשדוד יוצאת למהלך רחב לתמיכה בעסקים המקומיים של העיר: ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וסגניתו שרון מרק הממונה על אגף התעשייה והעסקים משיקים את פלטפורמת התמיכה בעסקים הקטנים של העיר, אשר נפגעו בעקבות משבר הקורונה תחת המותג "360 לעסקים". הפלטפורמה מציעה לבעלי העסקים הקטנים תמיכה במגוון זירות על מנת שיוכלו לעבור את המשבר בצורה המיטבית ולהמשיך לקיים פעילות עסקית, גם אם בפעילות מצומצמת מהשגרה. הפלטפורמה החדשה כוללת

פתיחת חנות מקוונות - העירייה מציעה לבעלי העסקים בעיר לפתוח בפלטפורמה חנות מקוונת באמצעות חברות שונות המציעות את שירותיהן ללא כל עלות ובתמיכה טכנית מרחוק, אשר מאפשרות תוך פחות משעתיים להעלות אתר מקוון לבית העסק ובאמצעותו להמשיך לסחור ולהציע את שירותי בית העסק לקהל הלקוחות.

"אשדודשופ" - חשיפה והנגשה באמצעות העירייה - מספקת חשיפה ללקוחות באמצעות המדיות העירוניות. העירייה מפעילה זירת עסקים שבה כלל העסקים הנרשמים יכולים לפרסם באתרי העירייה ולהציע את שירותיהם בחלוקה לקטגוריות וסוג בית העסק.

זירת שליחויות - מידע מרוכז על כל חברות השליחויות בעיר, כולל שליחים עצמאיים הזמינים לעבודה, זאת על מנת לסייע לעסקים שאינם מורגלים במסחר באמצעות משלוחים, לעשות את ההתאמות הנחוצות ולהתחיל להפעיל מערך שליחויות בצורה מהירה וחלקה.

שלטי פרסום ברחבי העיר - העירייה מציעה לבעלי העסקים אשר מפרסמים במיזם, פרסום בשלטי החוצות ברחבי העיר ללא עלות כלל, כך שתושבי העיר יוכלו להיחשף בצורה מיטבית לחנות המקוונת של בית העסק ולסייע לעסק להתקיים בתקופה זו.

כמו כן, מציעה עיריית אשדוד דרך "עסקים 360" מערכי תמיכה נוספים כמו: זירת התייעצות לבעלי עסקים, עסקים למען עסקים, טפסים דיגיטליים לבקשות דחיית ארנונה ועדכונים שוטפים הרלוונטים לבעלי העסקים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully