וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל הסדר בהסגר: כל האלטרנטיבות ל-Zoom

7.4.2020 / 9:00

חג הפסח יראה כפי שלא נראה מעולם: רק עם המשפחה הגרעינית, והמשפחה המורחבת תצטרך להיות בשיחת וידאו. בעוד שהתגלו לא מעט פירצות וסיכוני אבטחה ב-Zoom וגם קיימת מגבלה של 40 דקות, אספנו את כל האלטרנטיבות הטובות ביותר

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

ליל סדר שכזה עוד לא נראה מעולם: בעוד שכל פסח נוהגים לקיים עם המשפחה המורחבת, השנה זה יראה אחרת. כחלק מהמאבק במלחמה בנגיף הקורונה, הודיע אמש (שני), ראש הממשלה בנימין נתניהו, על הטלת סגר על כלל המדינה שיחל היום (שלישי) בשעות הצהריים, ויימשך עד ליום שישי בשבע בבוקר, כשבערב החג תיאסר היציאה מהבתים מ-14:00 ועד למחרת ב-07:00. המצב הנוכחי הוביל לכך שלא ניתן יהיה לקיים את הסדר עם המשפחה המורחבת, ואפילו לא המשפחה המצומצמת במידה והמשפחה אינה חיה באותו הבית. בשעה שהתגלו לא מעט פירצות וסיכוני אבטחה ב-Zoom, לרבות ההודעה החמורה של ניו יורק בה אסרה על התלמידים להשתמש בפלטפורמה, הבאנו כמה אלטרנטיבות.

Vonage Free Conferencing: ללא הרשמה

חברת Vonage, מובילה עולמית בתחום התקשורת העסקית בענן, הודיעה על השקת התוכנה: Vonage Free Conferencing מדובר פלטפורמה חינמית לשיחות ועידה בוידאו הזמינה בקישור ישיר וללא צורך בהרשמה או הורדת אפליקציה ייעודית. בחברה, שמספקת לרוב פתרונות API (ממשקי תכנות) בתחום התקשורת שמוטמעים ביישומי הוידאו הגדולים בעולם, החליטו לחבר את יישום זה לפלטפורמת Vonage Meetings אותה מפעילה לפגישות מרחוק, ובכך לייצר פתרון וידאו שעונה על הצרכים בימים אלה. הפלטפורמה מתאימה למגוון שירותים ושימושים ולא רק לליל הסדר, כמו: הוראה ומפגש עם תלמידים, שירות ושימור לקוחות וכמובן למי שמעוניינים לשמור על קשר עם חברים ומשפחה בזמן השהייה בבית. בחברה מדגישים את הנוחות והקלות בעת ההתחברות לפלטפורמה.

לשירות לחצו כאן

Vonage שיחות וידאו. -, אתר רשמי
Vonage Free Conferencing/אתר רשמי, -

Teams של מיקרוסופט: אפשרות הקלטה של הסדר

הינה פלטפורמה ייעודית מבוססת צ'אטים, המאחדת כלים, שיחות, תכנים ואנשים לקבוצות עבודה בסביבת העבודה המודרנית, התורמת להגברת הפרודוקטביות בתוך צוותי עבודה. הפלטפורמה מאפשרת שיחות ועידה אונליין על מנת שניתן יהיה להמשיך בשגרת עסקים פנימית ומול לקוחות (B2B, B2C). שימוש מרכזי נוסף שמתפאשר הוא ביכולות העברת מסרים ממנהלים בכירים לעובדים.הפלטפורמה מוצעת כעת בחינם וזמינה לשימוש עבור כלל האוכלוסייה. בליל הסדר ניתן לערוך שיחת וועידה בווידאו, להקליט אותה, לענות לפוסטים באמצעות טקסט, תמונות,GIF ממים בהתאמה אישי ועוד.

להורדה לחצו כאן

סיסקו WebEx: מוצעת בחינם לאור גידול העבודה מהבית

חברת סיסקו העולמית הכריזה היום על הרחבת האפשרות לקבל רישיון למערכת ה-Webex. מדובר בפלטפורמת שיחות וידאו שנחשבת למובילה בתחום השיחות העסקיות. מערכת ה-WebEx הינה פלטפורמת שיחות וידאו חדשנית, המאפשרת ניהול שיחות וידאו בצורה מאובטחת ומוצפנת. המערכת מציעה שיחות וידאו בזמן אמת לצד מערכת תרגום שיאפשר ניהול שיחות וידאו עם גורמים בכל העולם ללא מגבלות של שפה. חברות, ארגונים, גופי חינוך וכל מי שנדרש לעבודה באמצעות המערכת יכול לפנות למוקד מיוחד של חברת סיסקו באמצעות הקישור הבא.

סיסקו. מייקי לוי, מערכת וואלה!
סיסקו WebEx/מערכת וואלה!, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully